Tradycja vs. nowoczesność
Szybki rozwój internetu i nowych technologii, niecierpliwość i zamiłowanie do „łowienia” okazji – to tylko kilka z wielu powodów, dla których klienci chętniej wybierają sklepy online. Czy definitywny koniec sklepów tradycyjnych jest blisko?
Klient non-stop, cz.II
Droga, którą przechodzi klient przed sfinalizowaniem zakupu uważana jest za dość przewidywalną. Najpierw świadomość, potem stadium rozważania, oceny i zakup. Czy to tradycyjne podejście sprawdza się dziś?
3 sposoby na klienta
Klient non-stop, era mobile, cyfryzacja usług. Klienci z dnia na dzień stają się coraz bardziej wymagający i nieco tajemniczy w swoich pragnieniach. Na czym powinni się skupić firmy, by rozgryźć kliencką łamigłówkę?
CX na wesoło
Na blogu często przytaczam przykłady rewelacyjnej obsługi. Muszę stwierdzić, że w coraz większej liczbie miejsc (galerie handlowe, restauracje, punkty usługowe, urzędy) wysoki poziom obsługi jest normą.
Mieć pączka i zjeść pączka
Czy wiesz na czym polega różnica pomiędzy obsługą klienta a doświadczeniem klienckim? Z moich rozmów z klientami wynika, że większość używa tych terminów wymiennie. Niestety, niesłusznie!
Kota nie ma, myszy harcują
O tym, jak badania tajemniczego klienta i inne, sprawdzające satysfakcję klienta mogą przydać się drobnym przedsiębiorcom, pisałam już tutaj. Ostatnio, odwiedzając zaprzyjaźnioną restaurację, miałam okazję przekonać się o tym na własnej skórze.
Lojalność oczami klienta
Temat lojalności i klienckiej i sposobów na jej wywołanie pojawia się na blogu dość często. Jest ku temu powód – nic nie przynosi firmie tak dużych zysków, jak szerokie grono lojalnych klientów. Trzeba umieć je pozyskać . Jak to zrobić?
Minimum wysiłku, maksimum efektów
Jak wskazują najnowsze branżowe raporty, większość klientów uważa media społecznościowe za najszybszą i najwygodniejszą formę kontaktu z firmą. Czy wiesz, jak bardzo zakorzenione jest to przekonanie w przeciętnym kliencie?
10 lat z życia klienta
Od roku 2006 minęło 10 lat. Wydawać by się mogło, że to niedużo, ale przez dekadę wiele się może zmienić, zwłaszcza wśród nawyków i oczekiwań konsumenckich. Co zmieniło się przez te 10 lat w umyśle klienta?
Sposób na lojalność: Amazon
Stałe powiększanie bazy lojalnych klientów to coś, o co powinien zabiegać każdy biznes. To też coś, w czym Amazon jest wybitnie dobry. Co takiego robi Amazon, że raz przekonany do zakupu klient chętnie wraca? Zobaczmy.