Jak to działa?

PeekQuick to narzędzie do zbierania informacji z rynku.

Dla kogo? Z jednej strony dla managerów i przedsiębiorców potrzebujących danych, których zebranie wymaga znalezienia się w wielu miejscach (czasami w tym samym czasie). Z drugiej strony dla osób, które szukają łatwego sposobu na dodatkowe zarobkowanie.

Jak zbierane są dane? Z wykorzystaniem rozproszonej sieci Użytkowników, którzy udają się we wskazane miejsca, w określnym czasie i pozyskują zamówione dane.

Dalej

Dla Zleceniodawców PeekQuick to partner wspomagający rozwój biznesu.

  • Pomaga obniżać koszty i skracać czas pozyskiwania informacji.
  • Pozwala na bieżąco kontrolować poziom realizacji zleceń, dzięki czemu możesz podejmować szybkie decyzje.
  • Umożliwia sprawne uzyskanie informacji zwrotnej.
  • Dzięki PeekQuickowi możesz być miejscach, w których akurat nie możesz być.
Dalej

Dla Zleceniobiorców przynależność do społeczności PeekQuicka oznacza przygodę i dodatkowe zarobki.

  • Wybierasz takie zadania, które bez problemu możesz zrealizować i które uznasz za interesujące.
  • Zarabiasz w drodze do pracy, na uczelnię lub robiąc zakupy.
  • Im dłużej z nami współpracujesz, tym lepiej płatne zlecenia możesz realizować.
Dalej

Przykłady zadań zlecanych przez PeekQuicka:

Wykonanie zdjęć witryn sklepów - Zamawiający określa adresy i zakres dat, w których należy wykonać zdjęcia. Wiesz kiedy powinna być zakomunikowana nowa promocja? Sprawdź, czy tak się stało!

Dokumentacja z realizacji eventów - Użytkownicy PeekQuicka biorą udział w eventach, by być tam oczami Zleceniodawców. Przesyłają zdjęcia i opisy.

Wizyty tajemniczych klientów - Użytkownicy PeekQuicka wcielają się w rolę prawdziwych klientów, by sprawdzić np. standardy obsługi klienta. Po wizycie udzielają odpowiedzi na pytania ankiety.

Dalej

Jak pozyskać dane przy pomocy PeekQuicka? To proste!

Skontaktuj się z nami:

  • tel.: +48 12 443 19 10,
  • e-mail: info@zalassconsulting.pl.

PeekQuick to jedno z kilku narzędzi jakimi posługujemy się aby szybko dostarczać rzetelene informacje.
Więcej dowiesz się na www.zalassconsulting.pl

Dalej

Jak zarabiać z PeekQuickiem?

  1. Zarejestruj się na platformie.
  2. Przejrzyj listę aktualnie dostępnych zadań i wybierz coś dla siebie.
  3. Jeśli to konieczne, przeczytaj informacje od Zamawiającego, by wypełnić test wiedzy.
  4. Po otrzymaniu informacji, że zadanie zostało Ci przydzielone, wykonaj je terminowo i rzetelnie!
  5. Wpisz dane do PeekQuicka i oczekuj pozytywnej oceny od Zlecającego.
  6. Poszukaj kolejnych ciekawych zadań na PeekQuicku :) !
Dalej

Jak realizować zadania?

Dla Zleceniobiorców przynależność do społeczności PeekQuicka oznacza przygodę i dodatkowe zarobki.

  • Wybierasz takie zadania, które bez problemu możesz zrealizować i które uznasz za interesujące.
  • Zarabiasz w drodze do pracy, na uczelnię lub robiąc zakupy.
  • Im dłużej z nami współpracujesz, tym lepiej płatne zlecenia możesz realizować.

Skorzystaj z PeekQuicka, jeśli:

  • chcesz dorobić wykonując drobne zadania,
  • jesteś terminowy i solidny,
  • jesteś spostrzegawczy,
  • chętnie dzielisz się opiniami,
  • nie boisz się nowości.

Rejestracja

Jakie dane muszę podać przy rejestracji?

W procesie rejestracji podajesz minimum informacji – imię, nazwisko oraz adres e-mail.

Na co ma wpływ ilość informacji podanych w moim profilu?

Będziemy Ci przypominać o możliwości uzupełnienia profilu o dodatkowe dane. Dlaczego? Ponieważ każdy kolejny krok związany z podawaniem informacji w profilu, zwiększa Twoją szansę na otrzymywanie zaproszeń do realizacji lepiej płatnych zadań.

Pamiętaj, że oprócz oceny, jaką uzyskasz za zrealizowane zadania, niezwykle istotne z punktu widzenia rekrutacji są informacje, które podasz w swoim profilu. Jeśli Zleceniodawca będzie miał wątpliwości, czy spełniasz kryteria jego grupy docelowej, może zrezygnować z wysłania do Ciebie zaproszenia do realizacji zlecenia.

Dopóki nie podejmiesz się realizacji żadnego zadania, z technicznego punktu widzenia nie będziemy potrzebowali innych danych niż te, które podane zostały w trakcie procesu rejestracji. Jeśli jednak zechcesz przyjąć zadanie do realizacji, poprosimy Cię o podanie wszystkich dodatkowych danych, niezbędnych do przeprowadzenia rozliczeń.

Czy warto załączyć i aktualizować zdjęcie?

Warto! Zleceniodawcy prowadzący rekrutację ręcznie (decydujący o zaproszeniu do realizacji zadań konkretnych osób na podstawie zestawu wybranych przez siebie kryteriów) wybiorą z pewnością w pierwszej kolejności tych Użytkowników PeekQuicka, którzy uzupełnili profile o zdjęcia. Dokonując wyboru zdjęcia uwzględnij fakt, że PeekQuick jest serwisem biznesowym.

Kiedy i jak mogę aktualizować swój profil?

Profil użytkownika możesz edytować w każdej chwili, po zalogowaniu do PeekQuicka. Edycji podlegają wszystkie wpisane do systemu dane.

Jaka jest polityka prywatności PeekQuicka?

Mówi o tym punkt 8 Regulaminu. To co dla Ciebie prawdopodobnie najważniejsze to fakt, że PeekQuick przywiązuje wielka uwagę do jak najlepszej ochrony przetwarzanych danych osobowych. Podane dane nie będą udostępniane osobom nieupoważnionym ani przetwarzane inaczej, niż zgodnie z obowiązującym prawem. Dane mogą zostać udostępnione osobom nieupoważnionym tylko i wyłącznie za pisemną zgodą właściciela danych.

Wyszukiwanie zadań

Jak znaleźć interesujące mnie zadania?

Zadania w PeekQuicku możesz wyszukiwać za pomocą kilku filtrów – po mieście, województwie, rodzaju lub też porządkując zadania na liście według oferowanego wynagrodzenia.

Jakie są rodzaje zadań?

Za pośrednictwem PeekQuicka możesz się podjąć realizacji dwóch podstawowych rodzajów zadań:

  • terenowych,
  • stacjonarnych.

Wykorzystując je Zleceniodawcy zdobywają informacje kilkoma metodami. Przykłady poniżej:

  • Terenowe:
    • typowe wizyty “tajemniczego klienta”,
    • zrobienie zdjęcia wybranego przedmiotu / miejsca,
  • Stacjonarne:
    • telefony wykonywane przez tajemniczych klientów,
    • korespondencję e-mail prowadzoną przez tajemniczych klientów,
    • wypełnienie ankiety on-line, by poznać opinię szerokiego grona ludzi na wybrany przez Zleceniodawcę temat, test strony www / aplikacji i wypełnienie ankiety na jej temat.

W zlecanym badaniu mogą być połączone różne typy. Np. pełen audyt ścieżkowy, w ramach którego najpierw należy zadzwonić do wskazanego punktu sprzedaży w celu zasięgnięcia informacji, potem wysłać e-mail z zapytaniem, a następnie udać się do punktu sprzedaży w celu osobistego skontrolowania wskazanych obszarów i zrobić zdjęcie wystawy.

Co oznacza symbol kłódki przy wybranych zadaniach?

Kłódka przy zadaniu oznacza, że nie możesz uzyskać dostępu do jego szczegółów. Dzieje się tak, gdy Zleceniodawca ręcznie prowadzi rekrutację (nie korzysta z automatu do masowej wysyłki informacji do Zleceniobiorców) i nie skierował do Ciebie zaproszenia.

Jeśli Zleceniodawca zdecyduje, że do realizacji projektu zaprosi wyłącznie osoby z określonym doświadczeniem lub określoną oceną w rankingu, a Ty nie spełniasz tego kryterium, nie będziesz mieć możliwości przeglądania informacji i o zadaniach.

W jaki sposób skontaktować się ze Zleceniodawcą, jeśli coś jest dla mnie niejasne?

Kiedy opis zadania nie jest dla Ciebie jasny lub widzisz inną kwestię do wyjaśnienia ze Zleceniodawcą, możesz wysłać wiadomość na jego systemową skrzynkę pocztową. Drugim sposobem komunikacji jest zamieszczanie pytań w polu dyskusji pod opisem projektu. Będzie to miało tę zaletę, że odpowiedź na zadane przez Ciebie pytanie będzie widoczna także dla innych Użytkowników, którzy rozważają wzięcie udziału w projekcie.

W jaki sposób podjąć się realizacji zadania?

Przy każdym zadaniu znajdziesz przycisk umożliwiający jego akceptację. Jeśli jest aktywny, możesz przyjąć task. Pamiętaj, że przyjęcie zlecenia do realizacji stanowi umowę między Tobą a PeekQuickiem. Nie ma możliwości wycofania się z realizacji przyjętego zlecenia bez konsekwencji.

Jak odbywa się rekrutacja do ogłaszanych w PeekQuicku projektów?

Są dwa sposoby rekrutacji:

  • Automatyczna – informacja o założonym przez Zleceniodawcę projekcie będzie widoczna dla każdego Użytkownika systemu. Przypisanie osób do zadań także odbędzie się automatycznie. Jeśli w rekrutacji przewidziany jest obowiązek wypełnienia testu wiedzy, do wykonania zadania zostanie przypisana ta z chętnych osób, która jako pierwsza wypełni test wiedzy z pozytywnym wynikiem (sugerowany przez nas próg to 75%, ale każdy Zleceniodawca decyduje o jego wysokości samodzielnie).
  • Ręczna – Zleceniodawca samodzielnie decyduje o tym, których Użytkowników przypisze do zadań. Przegląda zgłoszenia i wybiera najbardziej odpowiednich według siebie kandydatów. Na potrzeby tego rodzaju rekrutacji, dobrze jest mieć w pełni uzupełniony profil na PeekQuicku.

Każdą rekrutację Zleceniodawca może rozbudować o opcję „testu wiedzy”:

  • Test wiedzy – jeśli dla badania istotne jest, by Wykonawca zaznajomił się najpierw z informacjami o firmie lub innymi ważnymi danymi, do opisu zadań załączane jest szkolenie. Zapoznajesz się z jego zawartością, a następnie wypełniasz test wiedzy. Wynik tego testu decyduje o możliwości udziału w projekcie.
  • Pytanie uzupełniające (po prostu test z jednym pytaniem) – gdy Zleceniodawca potrzebuje dodatkowych informacji na temat Użytkowników, prosi osoby chętne do wykonania zadania o ich podanie. Np. „Czy masz w domu kota?”. Jeśli to właśnie właściciele kotów mają wykonać zadanie, odpowiedź „tak” oznaczana jest jako pozytywna, a system dokonuje selekcji w taki sposób, by tylko osoby spełniające to kryterium mogły zostać przypisane do tasków.

Czemu służy test wiedzy? Jak go zaliczyć?

Test wiedzy służy sprawdzeniu, czy Użytkownik zapoznał się z materiałami, które Zleceniodawca zamieścił w opisie projektu, a których treść jest kluczowa dla realizacji zadania. Może to być na przykład szczegółowy opis firmy, jej filozofii, może to być scenariusz wizyty, charakterystyka produktu, akcji promocyjnej.

Osoby, które osiągną niezadowalający wynik, nie zostaną zaproszone do realizacji zadań.

Ile razy mogę podjąć próbę zaliczenia testu wiedzy?

Test wiedzy możesz zaliczyć tylko raz.
Jeśli podejmujesz kilka zadań w jednym projekcie, test wiedzy wypełniasz tylko przy podejmowaniu pierwszego z nich.

Po co odpowiadać na dodatkowe pytania zadawane przez Zleceniodawcę?

Odpowiedzi na pytania uzupełniające mogą dostarczyć każdej informacji, której Zleceniodawca potrzebuje na potrzeby realizacji projektu, a które nie są danymi wrażliwymi z punktu widzenia polskiego prawa tj. ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub filozoficzne, przynależność wyznaniową, partyjną lub związkową, jak również danych o stanie zdrowia, kodzie genetycznym, nałogach lub życiu seksualnym oraz danych dotyczących skazań, orzeczeń o ukaraniu i mandatów karnych, a także innych orzeczeń wydanych w postępowaniu sądowym lub administracyjnym.

Jeśli to ważne dla realizacji celów badania, Zleceniodawca może zapytać o ulubiony kolor, preferowaną sieć handlową, wymarzony kierunek wyjazdu wakacyjnego… Od Ciebie zależy, czy zdecydujesz się udzielić odpowiedzi na takie pytania. Pamiętaj jednak, że brak odpowiedzi oznacza rezygnację z realizacji tego zadania.

W jaki sposób Zleceniodawca będzie się ze mną komunikował?

Cała komunikacja między Zleceniodawcą a Użytkownikiem odbywa się za pośrednictwem systemu. Każdy Użytkownik ma w PeekQuicku skrzynkę pocztową. Trafiają do niej komunikaty systemowe oraz wiadomości od innych Użytkowników.

Na jakich zasadach mogę współpracować z PeekQuickiem?

Jako Zleceniobiorca możesz współpracować z PeekQuickiem w jednej z dwóch form:

  • Zatrudnienie na zasadach umowy o dzieło. Stronami umowy są Użytkownik i Zalass Consulting sp. z o.o. - właściciel PeekQuicka. Ramową umowę stanowi w tym wypadku Regulamin. Zaakceptowanie konkretnego zlecenia do realizacji jest tożsame z zawarciem umowy wykonawczej.
  • Współpraca firma-firma. Jeśli prowadzisz działalność gospodarczą, w ramach której możesz wykonywać prace zlecane za pośrednictwem PeekQuicka, wystawiasz firmie Zalass Consulting sp. z o.o. faktury za zrealizowane zadania. Taki schemat działania jest także regulowany Regulaminem Serwisu.

Jak przebiega proces realizacji zadania krok po kroku?

Szczegółową instrukcję do każdego zadania Zleceniodawca powinien zamieścić w opisie projektu. Uogólniając jednak, można wypunktować następujące kroki w procesie realizacji zadania:

  • Zapoznanie się ze szczegółowym opisem zadania – co trzeba zrobić, gdzie, w jakich godzinach, jaki sprzęt jest niezbędny (np. aparat fotograficzny), jakich potrzebujesz umiejętności.
  • Podjęcie decyzji o podjęciu się realizacji. Kliknięcie odpowiedniego przycisku przy opisie taska.
  • Wysłanie dodatkowych informacji → Jeśli proces rekrutacji przewiduje test wiedzy lub odpowiedź na dodatkowe pytanie ze strony Zleceniodawcy.
  • Oczekiwanie na potwierdzenie zlecenia ze strony Zleceniodawcy.
  • Realizacja zadania (jeśli otrzymasz potwierdzenia akceptacji Twojej kandydatury).
  • Wysłanie danych do Zleceniodawcy → zestawu, o który prosił np. zdjęcie, odpowiedzi na pytania ankiety, opis sytuacji, opinia.
  • Wystawienie oceny przez Zleceniodawcę.
  • Rozliczenie.

Co zrobić, jeśli z niezależnych ode mnie przyczyn nie mogę wykonać zadania?

Jeżeli błąd leży po stronie Zleceniodawcy, na przykład adres punktu, do którego należało się udać w ramach realizacji zadania był niepoprawny, otrzymasz zapłatę za swoją pracę. Musisz tylko za pośrednictwem PeekQuicka przesłać do Zleceniodawcy informację na ten temat.

Jeśli inne przyczyny decydują o braku możliwości wykonania zadania w terminie (np. oberwanie chmury uniemożliwia zrobienie zdjęcia), zgłaszasz taki fakt Zleceniodawcy i w porozumieniu z nim ustalasz drugi termin realizacji zadania.

Co się stanie, jeśli nie wykonam zadania w terminie?

Niewykonanie zadania w terminie traktowane jest jako brak realizacji zlecenia. Nie otrzymujesz więc zapłaty za ten task (dostajesz 1 punkt oznaczający, że praca nie została wykonana lub została wykonana nieprawidłowo), a dodatkowo na Twoje konto wędruje ostrzeżenie.

  • W wypadku Użytkowników którzy nie mają żadnych pozytywnie wykonanych zleceń, 2 ostrzeżenia są równe usunięciu konta.
  • W wypadku Użytkowników, którzy mają wykonane poprawnie taski, 3 ostrzeżenia oznaczają usunięcie konta.
  • Ostrzeżenia zerują się 6 miesięcy od daty ich „przyznania”.

Co się stanie, jeśli Zleceniodawca będzie miał zastrzeżenia do mojej pracy?

Zleceniodawca może poprosić Cię o poprawki (jeśli np. przesłane zdjęcie jest nieczytelne lub odpowiedź na pytania niejasna). Ustalacie wówczas dłuższy termin realizacji zlecenia.

W wypadku, gdy poprawa nie jest możliwa (np. event, w którym brałeś udział w celach badawczych już się zakończył), nie otrzymasz zapłaty za pracę, a Zleceniodawca wystawi Ci prawdopodobnie niższą ocenę (dla takich sytuacji przewidziane są domyślnie 2 punkty).

Za każdym razem, gdy nie zgadzasz się z opinią Zleceniodawcy, możesz skierować sprawę do Centrum Sporów.

Jakie są konsekwencje niewywiązywania się z podjętych zobowiązań?

Konsekwencją nierealizowania podjętych zadań lub realizowania ich w sposób niedbały, jest niska ocena ze strony Zleceniodawców, co automatycznie dyskredytuje Użytkownika w oczach innych. Dodatkowym narzędziem kontroli jakości w Serwisie są ostrzeżenia.

  • W wypadku Użytkowników którzy nie mają żadnych pozytywnie wykonanych zleceń, 2 ostrzeżenia są równe usunięciu konta.
  • W wypadku Użytkowników, którzy mają wykonane poprawnie taski, 3 ostrzeżenia oznaczają usunięcie konta.
  • Ostrzeżenia zerują się 6 miesięcy od daty ich „przyznania”.

W jaki sposób mogę panować nad zadaniami, które mam do wykonania?

Wszystkie podjęte zlecenia są widoczne w Twoim profilu użytkownika (po zalogowaniu do PeekQuicka). W informacjach o zleceniach widoczne są terminy ich realizacji.

Kto rozstrzyga w kwestiach spornych między Zleceniodawcą a Zleceniobiorcą?

Kwestie sporne dotyczące realizacji zadań są rozstrzygane przez Centrum Sporów. Rekomendowanym sposobem rozwiązywania problemów jest próba porozumienia Zleceniodawcy ze Zleceniobiorcą. Dopiero gdy nie jest to możliwe, w proces angażowany jest pracownik Centrum Sporów.

Istotnym jest, by wszelka korespondencja między Zleceniodawcą a Zleceniobiorcą odbywała się za pośrednictwem PeekQuicka, ponieważ na jej podstawie sprawę ocenia pracownik Serwisu.

Sprawę do Centrum Sporów może wysłać zarówno Zleceniodawca jak i Zleceniobiorca. Decyzje w CS podejmowane są w ciągu maksymalnie 5 dni roboczych od daty zgłoszenia.

Kto, kiedy i w jaki sposób ocenia moją pracę?

Wykonawcy zadań oceniani są przez Zleceniodawców w skali 1-4. 1 jest oceną najniższą i oznacza, że task nie został wykonany lub został wykonany źle, więc Wykonawca nie otrzymuje zapłaty.

Jeśli w ciągu 5 dni od daty realizacji zadania, Zleceniodawca nie dokona ręcznej oceny Wykonawcy, automat przyzna Ci 3 gwiazdki, a należna kwota zostanie niezwłocznie wypłacona.

2 gwiazdki są przyznawane zazwyczaj po rozpatrzeniu sprawy w Centrum Sporów. Jeśli praca była wykonywana na raty lub jej wykonanie budziło pewne zastrzeżenia.

4 gwiazdki Zleceniodawca może przyznać Użytkownikowi, z którego pracy jest wyjątkowo zadowolony.

Dodatkowym mechanizmem funkcjonującym w serwisie w celu utrzymania wysokiej jakości usług, są ostrzeżenia. Ostrzeżenie otrzymuje Użytkownik, który nie wykonał zlecenia. Nie jest ono widoczne na jego profilu.

  • W wypadku Użytkowników którzy nie mają żadnych pozytywnie wykonanych zleceń, 2 ostrzeżenia są równe usunięciu konta.
  • W wypadku Użytkowników, którzy mają wykonane poprawnie taski, 3 ostrzeżenia oznaczają usunięcie konta.
  • Ostrzeżenia zerują się 6 miesięcy od daty ich „przyznania”.

Dzięki takiemu systemowi dbamy o jakość pracy Użytkowników PeekQuicka.

Kiedy otrzymam płacę za wykonane zadania?

Wykonawców zadań opłaca PeekQuick po zakończeniu każdego miesiąca. W pierwszych dniach miesiąca następującego po tym, w którym zaakceptowane zostały zadania, dajemy możliwość zaakceptowania rachunku. Akceptujesz rachunek (wyklikujesz to w Systemie). Wtedy pieniądze są przelewane na podany przez Ciebie rachunek. Jeśli w danym miesiącu nie zaakceptujesz rachunku, nic się nie dzieje – możesz to zrobić w kolejnym miesiącu i wypłacić należności na dłuższy okres.

Pamiętaj, że pieniądze przelewane są na to konto, którego numer podałeś podpisując umowę na wykonanie konkretnego zadania. Jeśli zmienisz numer rachunku chwilę przed wyklikaniem rachunku, środki i tak zostaną przelane na wcześniej podany numer konta. Jeśli zależy Ci na zmianie numeru konta w bieżącym rozliczeniu, skontaktuj się z nami!

Jeśli na temat jakiegoś zadania toczy się spór, do momentu wyjaśnienia kwestii spornych, wypłata zostaje wstrzymana.

Zleceniobiorca może w każdej chwili sprawdzić, jaką sumę wypracował realizując zadania. Jest ona widoczna w odpowiedniej zakładce w koncie Użytkownika.

Czy otrzymam wynagrodzenie za częściowo wykonane zadania?

Nie, nie otrzymasz wynagrodzenia za część pracy. Jeśli to możliwe, Zleceniodawca da Ci czas na poprawę efektów pracy. Po zakończeniu „poprawkowego” badania, otrzymasz 100% wynagrodzenia. Rezygnacja z dokonania poprawek lub brak spodziewanych efektów tej próby spowodują, że wynagrodzenie za pracę nie zostanie wypłacone.

Jakie są dostępne formy rozliczeń?

Z Użytkownikami PeekQuicka rozliczamy się przelewami na podane w profilach osobistych numery kont.

Pamiętaj, że pieniądze przelewane na początku każdego miesiąca są wypłacane na to konto, którego numer podałeś podpisując umowę na wykonanie konkretnego zadania. Jeśli zmienisz numer rachunku chwilę przed wyklikaniem rachunku, środki i tak zostaną przelane na wcześniej podany numer konta. Jeśli zależy Ci na zmianie numeru konta w bieżącym rozliczeniu, skontaktuj się z nami!

Co oznaczają statusy w tabeli z wygenerowanymi rachunkami?

  • Oczekuje – przelew oczekuje na akceptację przez PQ
  • Przelew w realizacji – przelew przekazany do banku
  • Błąd lub Przelew odrzucony – kłopot z realizacją; skontaktuj się z nami, jeśli zobaczysz taki status
  • Przelew wysłany – oczekuj pieniędzy na swoim koncie

Jak dołączyć do grona najbardziej pożądanych Wykonawców zadań?

Zleceniodawcy dokonują wyboru Użytkowników w oparciu o wiele kryteriów. Jednym z nich jest z pewnością wiarygodność budowana przez gromadzenie doświadczenia w PeekQuicku i uzyskiwanie pozytywnych ocen.

Realizując zadania na wysokim poziomie – punktualnie, starannie, wczuwając się w potrzeby Zleceniodawcy – gromadzisz punkty w rankingu. Skala ocen jest 4-o stopniowa. 3 to ocena pozytywna – domyślna. 4 oznacza wyjątkowo wysoką jakość realizacji.

Zleceniodawca widzi też liczbę zadań, które zrealizowałeś w ramach współpracy z PeekQuickiem. Na podstawie zestawienia tych danych, buduje się obraz średniej jakości Twojej pracy. Dlatego warto przy każdym zleceniu dbać o najwyższą staranność wykonania i usatysfakcjonowanie Zleceniodawcy.

Ile mogę mieć równocześnie otwartych zadań?

Możesz się ubiegać o nieograniczoną liczbę zleceń. Nowy Użytkownik PeekQuicka może mieć jednak tylko 3 otwarte zadania w ramach jednego projektu, a 5 ogółem. Oznacza to, że jeśli starasz się o np. sześć zadań w ramach tego samego projektu, Zleceniodawca nie będzie w stanie przydzielić Ci więcej niż trzech do realizacji (zadanie otwarte to takie, do którego przypisany został konkretny Użytkownik i które oczekuje na realizację).

Dla Użytkownika, który zrealizuje w PeekQuicku poprawie 3 zadania, limit zadań w projekcie się nie zmienia. Wzrasta jednak do 10 dopuszczalna pula otwartych zadań.

PeekQuick wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies), które usprawniają działanie serwisu. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. W innym wypadku ciasteczka będą umieszczane w pamięci Twojego urządzenia. Ciasteczka zbierają dane, które są przetwarzane zgodnie z naszą polityką prywatności, z którą możesz zapoznać się tutaj. Wszystko jasne!