Jak to działa?

PeekQuick to narzędzie do zbierania informacji z rynku.

Dla kogo? Z jednej strony dla managerów i przedsiębiorców potrzebujących danych, których zebranie wymaga znalezienia się w wielu miejscach (czasami w tym samym czasie). Z drugiej strony dla osób, które szukają łatwego sposobu na dodatkowe zarobkowanie.

Jak zbierane są dane? Z wykorzystaniem rozproszonej sieci Użytkowników, którzy udają się we wskazane miejsca, w określnym czasie i pozyskują zamówione dane.

Dalej

Dla Zleceniodawców PeekQuick to partner wspomagający rozwój biznesu.

  • Pomaga obniżać koszty i skracać czas pozyskiwania informacji.
  • Pozwala na bieżąco kontrolować poziom realizacji zleceń, dzięki czemu możesz podejmować szybkie decyzje.
  • Umożliwia sprawne uzyskanie informacji zwrotnej.
  • Dzięki PeekQuickowi możesz być miejscach, w których akurat nie możesz być.
Dalej

Dla Zleceniobiorców przynależność do społeczności PeekQuicka oznacza przygodę i dodatkowe zarobki.

  • Wybierasz takie zadania, które bez problemu możesz zrealizować i które uznasz za interesujące.
  • Zarabiasz w drodze do pracy, na uczelnię lub robiąc zakupy.
  • Im dłużej z nami współpracujesz, tym lepiej płatne zlecenia możesz realizować.
Dalej

Przykłady zadań zlecanych przez PeekQuicka:

Wykonanie zdjęć witryn sklepów - Zamawiający określa adresy i zakres dat, w których należy wykonać zdjęcia. Wiesz kiedy powinna być zakomunikowana nowa promocja? Sprawdź, czy tak się stało!

Dokumentacja z realizacji eventów - Użytkownicy PeekQuicka biorą udział w eventach, by być tam oczami Zleceniodawców. Przesyłają zdjęcia i opisy.

Wizyty tajemniczych klientów - Użytkownicy PeekQuicka wcielają się w rolę prawdziwych klientów, by sprawdzić np. standardy obsługi klienta. Po wizycie udzielają odpowiedzi na pytania ankiety.

Dalej

Jak pozyskać dane przy pomocy PeekQuicka? To proste!

  1. Rejestrujesz się na platformie.
  2. Zakładasz projekt – określasz co i kiedy ma zostać wykonane.
  3. Wpłacasz należność na poczet zadań do wykonania i publikujesz je na PeekQuicku.
  4. Monitorujesz spływające dane w systemie raportowym i…

podejmujesz decyzję w oparciu o rzetelne dane – nie tylko intuicję.

Dalej

Jak zarabiać z PeekQuickiem?

  1. Zarejestruj się na platformie.
  2. Przejrzyj listę aktualnie dostępnych zadań i wybierz coś dla siebie.
  3. Jeśli to konieczne, przeczytaj informacje od Zamawiającego, by wypełnić test wiedzy.
  4. Po otrzymaniu informacji, że zadanie zostało Ci przydzielone, wykonaj je terminowo i rzetelnie!
  5. Wpisz dane do PeekQuicka i oczekuj pozytywnej oceny od Zlecającego.
  6. Poszukaj kolejnych ciekawych zadań na PeekQuicku :) !
Dalej

Dla Zleceniodawców PeekQuick to partner wspomagający rozwój biznesu.

  • Pomaga obniżać koszty i skracać czas pozyskiwania informacji.
  • Pozwala na bieżąco kontrolować poziom realizacji zleceń, dzięki czemu możesz podejmować szybkie decyzje.
  • Umożliwia sprawne uzyskanie informacji zwrotnej.

Dzięki PeekQuickowi możesz być w miejscach, w których akurat nie możesz być.

Skorzystaj z PeekQuicka, jeśli:

  • chcesz skontrolować biura czy punkty sprzedaży w różnych miastach (np. czy są otwarte w odpowiednich godzinach, czy mają odpowiednio zaaranżowane wystawy),
  • potrzebujesz zdjęć obiektów z różnych miast,
  • jesteś ciekaw poziomu obsługi klienta w wybranych miejscach,
  • chcesz przeprowadzić ankietę na temat pomysłu na produkt,
  • szukasz testerów swojej strony internetowej czy aplikacji,
  • masz inne potrzeby informacyjne, w których zaspokojeniu społeczność PeekQuicka może być pomocna.

Jakiego rodzaju zadania mogę zlecić?

Za pośrednictwem PeekQuicka możesz zlecić dwa podstawowe rodzaje zadań:

  • terenowe,
  • stacjonarne.

Wykorzystując je możesz zdobyć informacje kilkoma metodami. Przykłady poniżej:

  • Terenowe:
    • typowe wizyty “tajemniczego klienta”,
    • zrobienie zdjęcia wybranego przedmiotu / miejsca,
  • Stacjonarne:
    • telefony wykonywane przez tajemniczych klientów,
    • korespondencję e-mail prowadzoną przez tajemniczych klientów,
    • wypełnienie ankiety on-line, by poznać opinię szerokiego grona ludzi na wybrany przez Ciebie temat,
    • test strony www / aplikacji i wypełnienie ankiety na jej temat.

W zlecanym badaniu możesz połączyć kilka typów. Np. możesz zaplanować audyt ścieżkowy, w którym osoba wykonująca badanie najpierw dzwoni do wskazanego punktu sprzedaży w celu zasięgnięcia informacji, potem wysyła e-mail z zapytaniem, a następnie udaje się do punktu sprzedaży w celu osobistego skontrolowania wskazanych przez Ciebie obszarów i robi zdjęcie wystawy. Pomyśl o PeekQuicku jak o maszynie do zbierania informacji z rynku. Sposób wykorzystania zależy wyłącznie od Twojej kreatywności!

Jak stworzyć dobry tytuł zadań?

Dobry tytuł zadań to taki, który:

  • jednoznacznie mówi o tym, czego może się spodziewać Wykonawca – co należy wykonać w ramach zadania,
  • nie jest zbyt długi,
  • nie zdradza szczegółów, których nie powinni według Ciebie znać niezalogowani użytkownicy systemu.

Przykłady:

1. Sprawdzenie poziomu obsługi klienta w sklepie odzieżowym (wizyta).
2. Wykonanie zdjęcia jednej z głównych ulic miasta w godzinach porannych.
3. Przetestowanie aplikacji do składania zamówień na taksówki.

Po co określać terminy wykonania zadań?

Terminy rozpoczęcia i zakończenia realizacji zadań są wymagane systemowo. Nie da się utworzyć zlecenia nieograniczonego datami. Projekt bez określenia deadline’u mógłby nigdy nie zostać zamknięty…
Masz jednak do wyboru kilka możliwości dotyczących określania terminu:

  • nie wcześniej niż,
  • nie później niż,
  • dokładnie.

Przykłady:

1. Jeśli zależy Ci, by zdjęcie, które zamówiłeś zostało wykonane na Wybrzeżu Gdańskim o zachodzie słońca 20.06.2013, wpiszesz prawdopodobnie, że zadanie należy rozpocząć nie wcześniej niż 20.06.2015 o 21.00, a zakończyć nie później niż 20.06.2015 o 21.30.
2. Jeśli organizujesz event uliczny na drugim końcu Polski i nie możesz w nim uczestniczyć, zleć wizytę tajemniczego klienta, która ma się rozpocząć dokładnie 15.05.2013 o godzinie 12.00 (chcesz, by obserwator był świadkiem zdarzeń od samego początku), a zakończy nie wcześniej niż 15.05.2015 o 15.00, kiedy to planowane jest zakończenie eventu.
3. Jeśli zależy Ci na uzyskaniu opinii osób odwiedzających określoną kawiarnię w okresie letnim, gdy czynny jest ogródek, ale nie mają dla Ciebie znaczenia konkretne godziny, możesz wpisać zadania z długim (np. dwumiesięcznym) terminem realizacji i wyznaczyć daty rozpoczęcia jako “nie wcześniej niż” 1 czerwca 2015 i zakończenia jako “nie później niż” 31 lipca 2015.

Czym różnią się od siebie zadania różnego typu?

Badania terenowe to takie, do których realizacji konieczne jest udanie się w wyznaczone miejsce.
Badania stacjonarne to takie, które możesz wykonać z domu (telefony, wysyłka e-maili, test aplikacji internetowych itp.).

W obu typach zadań możesz zbierać informacje, a także zdjęcia, czy nagrania.

Jak zbudować dobry opis zadań?

Opis zadań zawierać powinien komplet informacji, które są potrzebne potencjalnym Wykonawcom do podjęcia decyzji, czy są zainteresowani taskiem:

  • zarys informacji na temat prac do wykonania,
  • opis czynności do realizacji,
  • najważniejsze kryteria mające wpływ na jakość wykonania pracy – co będziesz oceniać, co Cię satysfakcjonuje,
  • ewentualne wymagania dodatkowe np. informacja o konieczności posiadania aparatu fotograficznego.

Nie zdradzaj w opisie zbyt wiele, by osoby niezdecydowane (które nie wyklikały jeszcze w systemie umowy dotyczącego tego zadania), nie uzyskiwały dostępu do szczegółowych informacji o specyfice firmy, standardach itd.

Co zawrzeć w szkoleniu dla Wykonawców?

Szkolenie to doskonałe miejsce dla szerszego opisu działalności Twojej firmy, wyznawanych wartości, filozofii sprzedaży, przykładowych zdjęć wzorców itp. Zamieść w nich wszystko, co może być pomocne Wykonawcy zadania. Im lepiej pozna Twoją firmę i Twoje potrzeby, tym lepiej wykona pracę. Nie zarzucaj jednak Zleceniobiorcy zbędnymi informacjami. Pamiętaj o przejrzeniu materiałów i zmodyfikowaniu ich na potrzeby konkretnego projektu.

Istotnym elementem szkolenia jest uczulenie Wykonawcy na to, o co zapytasz w ankiecie. Pomocne jest zamieszczenie scenariusza wykonania zadania (co trzeba zrobić krok po kroku).

W jaki sposób bezbłędnie określić miejsce realizacji zadań?

Adres miejsca realizacji badania powinien składać się z kodu pocztowego, miasta, ulicy, numeru i ewentualnie numeru lokalu. Czasami potrzebne są dodatkowe, specyficzne informacje – np. piętro galerii. Zamieść je w komentarzu do lokalizacji.

W niektórych przypadkach trudno określić specyficzne miejsce wykonania zadania. Wystarczy wtedy podać dzielnicę, czy ulicę, na której Ci zależy lub podać współrzędne geograficzne i zamieścić dodatkowe wytłumaczenie w opisie zadania.

Aby sprawdzić, czy system wybrał tę lokalizację, o którą Ci chodziło (szczególnie, jeśli nie znasz kodu pocztowego), zweryfikuj położenie punktora na mapie.

Dla zadań stacjonarnych, nie ma potrzeby podawania lokalizacji.

Które dane w opisie zadań mogę edytować?

Możesz edytować cały opis zadań, dopóki żadne z zadań nie zostanie podjęte przez Wykonawcę. Kiedy już ktoś przyjmie zadanie do realizacji, nie możesz modyfikować informacji – stanowią one podstawę do zawarcia umowy dotyczącej wykonania tego zadania, więc warunki nie mogą ulegać zmianom. Od tego momentu możesz już wyłącznie dodawać komentarze pod treścią zamieszczonego wcześniej opisu. Jeśli kilku Wykonawców zada Ci podobne pytanie, jest to sygnał, że warto umieścić odpowiedź na nie jako ogólnie dostępny komentarz pod opisem.

Jaką pomoc mogę uzyskać od konsultantów PeekQuicka?

Konsultanci PeekQuicka udzielą Ci pomocy na każdym etapie tworzenia i realizacji zlecenia. Już na pierwszym ekranie służącym do zakładania projektu, możesz wywołać pomoc konsultanta. Część pól zostanie wówczas wyszarzona – nie będą wymagane – co oznacza, że tę część pracy wykona za Ciebie pracownik PeeQuicka.
Jeśli masz problem ze sformułowaniem opisu projektu, wyborem sposobu rekrutacji, jej realizacją, kalkulacją wynagrodzenia itp., możesz poprosić nas o pomoc.
Możesz nam zlecić także nadzór nad realizacją projektu, analizę wyników, opracowanie szczegółowego raportu i sporządzenie listy zaleceń. Wszystkie dodatkowe usługi dostępne są po stworzeniu projektu z poziomu panelu Zleceniodawcy (po zalogowaniu).

Czy mogę anulować zadania w projekcie lub cały projekt?

Możesz usunąć zadania z projektu, jeśli żaden Użytkownik nie podjął się jeszcze ich realizacji. Jeśli spróbujesz anulować uruchomiony projekt, unieważnieniu ulegną wyłącznie zadania, do których nie zostali jeszcze przypisani wykonawcy.
Za każdy odwołany task nie ponosisz opłat na rzecz PQ – wyłącznie prowizję dla dostawcy usług płatności internetowych. Jeśli nie znajdą się osoby chętne do realizacji Twoich zadań, a Ty nie wyrazisz chęci modyfikacji oferty (np. zmiany wysokości wynagrodzenia), zwrócimy Ci pieniądze za niewykonane zadania (w tym wypadku także pomniejszone o prowizję dla dostawcy systemu płatności internetowych).

Jakiego rodzaju pytania mogę zamieścić w ankiecie?

Kreator ankiet daje możliwość zamieszczenia kilku rodzajów pytań:
Pytania otwarte – wymagają szerszej odpowiedzi. Przykład: „Co sądzisz o proponowanym przez nas rozwiązaniu?”.
Pytania jednokrotnego wyboru – takie, w których Zleceniobiorca może wybrać wyłącznie jedną z podanych odpowiedzi.
Pytania wielokrotnego wyboru – spośród podanych odpowiedzi można wybrać kilka.
Ocena w skali – Wykonawca zadania ocenia opisaną rzecz / zjawisko w skali 1-5 lub 1-10. Znaczenie liczb w skali określasz samodzielnie i podajesz je w komentarzu do pytania. Zwyczajowo 1 oznacza “zdecydowanie nie”, a 5 “zdecydowanie tak”. Analogicznie w ocenie 1-10.
- Prośba o dodanie pliku (np. zdjęcia, nagrania) – Jest to rodzaj pozycji w ankiecie przewidzianej pod kątem załączania zdjęć, które stanowią element raportu z wizyty.
Przy odpowiadaniu na pytania ankiety, Wykonawca ma zawsze opcję dopisania komentarza. Jeśli zależy Ci, aby komentarz był wymagany, zaznacz odpowiednią opcję w trakcie tworzenia ankiety.

Jak sformułować ankietę do zadania polegającego na zrobieniu zdjęcia?

Każdy projekt w PeekQuicku wymaga stworzenia ankiety. Zdjęcia są szczególnym przypadkiem pytań ankietowych. Po włączeniu kreatora ankiet wybierasz odpowiedni rodzaj pytania. W treści pytania wpisujesz, jakiego zdjęcia czy nagrania się tam spodziewasz, np. „zdjęcie budynku A”. Jeśli zlecasz wykonanie sześciu zdjęć, dodaj sześć „pytań” w ankiecie.

Jak dodać do ankiety pytania „opcjonalne”?

Odpowiedzi na niektóre pytania Twojej ankiety uznasz z pewnością za absolutnie konieczne. Stanowią one trzon materiału badawczego i nie bierzesz pod uwagę możliwości ominięcia ich przez Wykonawców zadania.
Mogą się jednak zdarzyć sytuacje, w których kilka pytań zamieszczonych w ankiecie Zleceniobiorca będzie musiał pominąć, ponieważ nie miał do czynienia ze zjawiskiem, o które pytasz. W takim wypadku przy tworzeniu ankiety wybierz punktację ręczną (nie automatyczną). Następnie w pytaniu „opcjonalnym” oprócz przewidzianych odpowiedzi, dodaj jeszcze jedną „Nie dotyczy”, a w polu na punkty wpisz „ND”. Odpowiedź pozostanie wówczas przezroczysta z punktu widzenia oceny w całej ankiecie (nie zaniży ani nie zawyży wyniku procentowego).

Czy mogę edytować zapisaną ankietę?

Ankietę możesz edytować tak długo, jak żaden z Użytkowników nie zgłosi się do realizacji któregoś z zadań projektu.

Kim są członkowie społeczności PeekQuicka?

W PeekQuicku założyć konto może każda osoba pełnoletnia, która chce wykonywać drobne zlecenia w celach zarobkowych.

Jakie sposoby rekrutacji są dostępne w systemie?

Są dwa sposoby rekrutacji:

  • Automatyczna – informacja o założonym przez Ciebie projekcie będzie widoczna dla każdego Użytkownika systemu. Przypisanie osób do zadań także odbędzie się automatycznie. Jeśli skorzystasz z opcji testu wiedzy, do wykonania zadania zostanie przypisana ta z chętnych osób, która jako pierwsza wypełni test wiedzy z pozytywnym wynikiem (sam określasz, jaki wynik testu wiedzy określasz jako pozytywny).
  • Ręczna – samodzielnie decydujesz o tym, których Użytkowników przypiszesz do zadań. Przeglądasz zgłoszenia i wybierasz najbardziej odpowiednich według Ciebie kandydatów.

Każdą rekrutację możesz rozbudować o opcję „testu wiedzy”:

  • Test wiedzy – jeśli dla Twojego badania istotne jest, by Wykonawca zaznajomił się najpierw z informacjami o firmie lub innymi ważnymi danymi, do opisu zadań załączasz szkolenie. Użytkownik zapoznaje się z jego zawartością, a następnie wypełnia test wiedzy. Wynik tego testu decyduje o możliwości udziału w projekcie.
  • Pytanie uzupełniające (po prostu test z jednym pytaniem) – gdy potrzebujesz dodatkowych informacji na temat Użytkowników, prosisz osoby chętne do wykonania zadania o ich podanie. Np. „Czy masz w domu kota?”. Jeśli to właśnie właściciele kotów mają wykonać dla Ciebie zadanie, odpowiedź „tak” oznaczysz jako pozytywną, a system dokona selekcji w taki sposób, by tylko oni mogli zostać przypisani do tasków.

Jakie informacje o użytkownikach mogę uzyskać dzięki ankiecie uzupełniającej?

Odpowiedzi na pytania uzupełniające mogą dostarczyć każdej informacji, której potrzebujesz na potrzeby realizacji projektu, a które nie są danymi wrażliwymi z punktu widzenia polskiego prawa tj. ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub filozoficzne, przynależność wyznaniową, partyjną lub związkową, jak również danych o stanie zdrowia, kodzie genetycznym, nałogach lub życiu seksualnym oraz danych dotyczących skazań, orzeczeń o ukaraniu i mandatów karnych, a także innych orzeczeń wydanych w postępowaniu sądowym lub administracyjnym. Jeśli to ważne dla Twojego badania, możesz zapytać o ulubiony kolor, preferowaną sieć handlową, wymarzony kierunek wyjazdu wakacyjnego… Cokolwiek przyjdzie Ci do głowy!

Czemu służy test wiedzy?

Test wiedzy służy sprawdzeniu, czy Użytkownik zapoznał się z materiałami, które zamieściłeś w opisie zadania i szkoleniu, a których treść jest kluczowa dla realizacji taska. Może to być na przykład szczegółowy opis firmy, jej filozofii, może to być scenariusz wizyty, charakterystyka produktu, akcji promocyjnej.
Osoby, które osiągną niezadowalający Cię wynik, nie zostaną zaproszone do realizacji zadań.

Opcję testu wiedzy możesz także wykorzystać do zdobycia dodatkowych informacji na temat Użytkowników, które są istotne dla wykonania zadania.

Czy ankietę do zadania i test wiedzy muszę stworzyć od razu przy zakładaniu projektu?

Nie, nie musisz tworzyć ich od razu. Nie mają wpływu na kształt opisu projektu ani na jego cenę, więc możesz je zbudować po zakończeniu procesu zakładania projektu.

W jaki sposób mogę się komunikować z wykonawcami zadań?

Cała komunikacja z Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem systemu. Każdy Użytkownik ma w PeekQuicku skrzynkę pocztową. Trafiają do niej komunikaty systemowe oraz wiadomości od innych Użytkowników.

Co zrobić, jeśli nie otrzymam wystarczającej liczby zgłoszeń?

Jeśli nie możesz znaleźć osób chętnych do realizacji zadań z Twojego projektu może to oznaczać, że:

  • wynagrodzenie jest za niskie w stosunku do stopnia skomplikowania zadania lub po prostu rynkowych realiów,
  • opis zadania jest niejasny,
  • wpadłeś na niekonwencjonalny pomysł, który nie znajduje zwolenników wśród członków społeczności PeekQuicka:).

Wynagrodzenie można modyfikować, więc pierwszy powód jesteś w stanie wyeliminować. Opis zadania nie podlega modyfikacji, jeśli przynajmniej jeden Wykonawca podjął się już realizacji zadania. Dodatkowe wyjaśnienia możesz zamieszczać pod opisem w formie komentarzy.

Po dokonaniu modyfikacji oferty Twój projekt zostanie ponownie ogłoszony w Serwisie.

Jeśli mimo wszelkich starań, Twoje zadania nie zostaną przyjęte przez Wykonawców, otrzymasz zwrot wpłaconych na ich poczet do PeekQuicka pieniędzy (kwota pomniejszona o należność dla dostawcy systemu płatności internetowych).

Czy historia i ocena Użytkowników są widoczne?

Tak, liczba zleceń wykonanych przez danego Użytkownika jest widoczna w ogólnodostępnych danych. Widzisz także jego średnią ocenę, więc możesz wyrobić sobie wstępną opinię na temat dostarczanej przez niego pracy.

Jak ustalić płacę za wykonanie zadania?

Minimalna płaca brutto za wykonanie zadania jest sugerowana przez PeekQuicka i wynosi 30 zł. Pamiętaj, że Użytkownicy w zależności od swojej sytuacji rozliczają się z nami na podstawie umowy o dzieło lub wystawiają faktury, więc kwota netto, którą otrzymują za wykonanie zadania jest pomniejszona o stosowne podatki.

Ustalenie wynagrodzenia na zbyt niskim poziomie może spowodować, że nie będzie chętnych, by realizować Twoje zadania.

Im większe zaangażowanie wymagane jest od Wykonawcy, tym wyższa powinna być płaca. Dostrzeż różnicę między zadaniem polegającym na wypełnieniu ankiety on-line, której nie poprzedza żadne przygotowanie od zadania z rozbudowanym procesem rekrutacji, wymagającym wypełnienia testu wiedzy, odbycia wizyty w jakimś punkcie i dokonania zakupu, a następnie ponownej wizyty w celu zwrócenia towaru i wypełnienia ankiety złożonej z 40 pytań.

Czy mogę zmieniać wysokość wynagrodzenia w trakcie trwania projektu?

Nie możesz zmieniać wysokości wynagrodzenia dla zadań, które zostały już podjęte przez Użytkowników. Dla niepodjętych zadań, jest taka możliwość.

Po podniesieniu stawki, konieczna będzie dopłata na konto PeekQuicka. Dopiero po uiszczeniu opłaty zadania zaczną być ponownie widoczne na platformie.

Po obniżeniu stawki, PeekQuick zareaguje automatycznie i odnotuje nadpłatę na koncie. Możesz ją w dowolnej chwili wycofać. W tym wypadku zadania nie znikną z platformy nawet na chwilę.

Ile kosztuje praca konsultantów PeekQuicka?

Za doradztwo na etapie tworzenia projektu (redagowanie opisu, rekrutacja) pobierana jest stała opłata wysokości 900,00 zł netto.
Konsultant może zająć się także nadzorem projektu (sprawdzaniem, czy praca została wykonana, prowadzeniem dodatkowych rekrutacji, odpowiadaniem na pytania). Tego rodzaju usługi są płatne 30,00 zł za zadanie.
Pogłębiona analiza wyników w formie szczegółowego raportu wraz zaleceniami to koszt 4 700,00 zł netto. Wsparcie techniczne w ramach realizacji całego projektu jest bezpłatne.

Kiedy płacę za projekt?

Należność za projekt regulujesz zaraz po jego założeniu w systemie na podstawie faktury pro-forma. Dopiero po wpłynięciu środków na konto PeekQuicka zadania będą widoczne w systemie. Fakturę za realizację projektu otrzymujesz po jego zakończeniu.

W jaki sposób mogę zapłacić?

Możliwa jest wyłącznie płatność przelewem. Możesz skorzystać z przelewów on-line, by przyspieszyć ten proces.

Co jest zawarte w cenie projektu?

W cenie projektu zawarte jest:

  • korzystanie z systemu PeekQuick (założenie projektu, rekrutacja spośród Użytkowników, możliwość nadzoru nad projektem, dostęp do wyników badań),
  • wynagrodzenie osób realizujących Twoje zadania,
  • prowizja dla PeekQuicka.

Kto i kiedy opłaca wykonawców zadań?

Wykonawców zadań opłaca PeekQuick po zakończeniu miesiąca. Wypłacane są należności za te zadania, które zostały zaakceptowane w minionym miesiącu. Jeśli zadanie jest w trakcie procesu reklamacji, do momentu wyjaśnienia kwestii spornych, wypłata zostaje wstrzymana (dla pojedycznego Wykonawcy; nie dla wszystkich biorących udział w projekcie).

Czy otrzymam zwrot za niewykonane zadania?

Za zadanie niewykonane (niepodjęte lub niezrealizowane mimo ich podjęcia przez Użytkownika) otrzymasz zwrot całej przeznaczonej na nie kwoty pomniejszonej o opłatę na rzecz dostawcy systemu płatności internetowych. W wypadku zadań, których ktoś się podjął, a mimo tego nie zrealizował lub zrealizował w niesatysfakcjonujący Cię sposób, decyzję o zwrocie pieniędzy poprzedza proces mający na celu rozstrzygnięcie, co dokładanie się wydarzyło. Jeśli jest taka możliwość, Użytkownik, do którego pracy masz zastrzeżenia, dostaje szansę uzupełnienia / poprawy zadania.

W wypadku zadań niewykonanych z przyczyn leżących po Twojej stronie (np. podajesz błędny adres punktu, do którego ma się udać Zleceniobiorca), pokrywasz pełen koszt realizacji.

W jakiej formie otrzymuję wyniki badania?

Wyniki badań są udostępniane w formie tabel i wykresów. Możesz je przeglądać po zalogowaniu na konto Użytkownika. Istnieje możliwość przeglądania kilku fal badawczych z tego samego projektu.

Przykład:
Projekt: Tajemniczy klient w sklepach z odzieżą
Fala 1: Kwiecień 2015
Fala 2: Maj 2015
Fala 3: Czerwiec 2015
Możesz porównywać do siebie Fale.

Przykład:
Projekt: Tajemniczy klient w sklepach z odzieżą; Kwiecień 2015
Projekt: Tajemniczy klient w sklepach z odzieżą; Maj 2015
Nie będziesz w tym wypadku mógł porównać danych z kwietnia i maja. Przemyśl więc, jaką strukturę nadać projektom.

Czy możliwe jest zamówienie opracowania wyników w formie rozbudowanego raportu zawierającego wnioski i zalecenia?

Pogłębiona analiza danych oraz opracowanie wniosków i zaleceń stanowią usługi dodatkowe. Możesz je zamówić za pośrednictwem PeekQuicka. Specjaliści opracują wówczas obszerny raport, który otrzymasz do 10 dni od terminu zakończenia badania.

W jaki sposób mogę się upewnić, że zadania zostały wykonane?

Jeśli wizyta w danym punkcie sprzedaży wiąże się z zakupem, możesz ustalić, że każdy Wykonawca zadania ma załączyć do raportu zdjęcie paragonu.

Jeśli w badanym punkcie jest coś charakterystycznego (np. stand dotyczący akcji promocyjnej), możesz poprosić o załączenie zdjęcia tego obiektu.

W jaki sposób oceniam wykonawców zadań?

Wykonawców możesz ocenić w skali 1-4. 1 jest oceną najniższą i oznacza, że task nie został wykonany lub został wykonany źle, więc Wykonawca nie otrzymuje zapłaty.

Jeśli w ciągu 5 dni od daty realizacji zlecenia nie dokonasz ręcznej oceny Wykonawcy, automat przyzna mu 3 gwiazdki, a należna kwota zostanie niezwłocznie wypłacona.

2 gwiazdki są przyznawane zazwyczaj po rozpatrzeniu sprawy w Centrum Sporów. Jeśli praca była wykonywana na raty lub jej wykonanie budziło pewne zastrzeżenia.

4 gwiazdki możesz przyznać Użytkownikowi, z którego pracy jesteś wyjątkowo zadowolony.

Dodatkowym mechanizmem funkcjonującym w Serwisie w celu utrzymania wysokiej jakości usług, są ostrzeżenia. Ostrzeżenie otrzymuje Użytkownik, który nie wykonał zadania. Nie jest ono widoczne na jego profilu.

  • W wypadku Użytkowników, którzy nie mają żadnych pozytywnie wykonanych zadań, 2 ostrzeżenia są równe usunięciu konta.
  • W wypadku Użytkowników, którzy mają wykonane poprawnie taski, 3 ostrzeżenia oznaczają usunięcie konta.
  • Ostrzeżenia zerują się 6 miesięcy od daty ich „przyznania”.

Dzięki takiemu systemowi możesz być pewny, że Twoje zadania są wykonywane przez solidnych i terminowych Użytkowników.

Kto rozstrzyga w kwestiach spornych między Zleceniodawcą a Zleceniobiorcą?

Kwestie sporne dotyczące realizacji zadań są rozstrzygane przez Centrum Sporów. Rekomendowanym sposobem rozwiązywania problemów jest próba porozumienia Zleceniodawcy ze Zleceniobiorcą. Dopiero gdy nie jest to możliwe, w proces angażowany jest pracownik Centrum Sporów.
Istotnym jest, by wszelka korespondencja między Zleceniodawcą a Zleceniobiorcą odbywała się za pośrednictwem PeekQuicka, ponieważ na jej podstawie sprawę ocenia pracownik Serwisu.

Sprawę do Centrum Sporów może wysłać zarówno Zleceniodawca jak i Zleceniobiorca. Decyzje w CS podejmowane są w ciągu maksymalnie 5 dni roboczych od daty zgłoszenia.

Dla Zleceniobiorców przynależność do społeczności PeekQuicka oznacza przygodę i dodatkowe zarobki.

  • Wybierasz takie zadania, które bez problemu możesz zrealizować i które uznasz za interesujące.
  • Zarabiasz w drodze do pracy, na uczelnię lub robiąc zakupy.
  • Im dłużej z nami współpracujesz, tym lepiej płatne zlecenia możesz realizować.

Skorzystaj z PeekQuicka, jeśli:

  • chcesz dorobić wykonując drobne zadania,
  • jesteś terminowy i solidny,
  • jesteś spostrzegawczy,
  • chętnie dzielisz się opiniami,
  • nie boisz się nowości.

Rejestracja

Jakie dane muszę podać przy rejestracji?

W procesie rejestracji podajesz minimum informacji – imię, nazwisko oraz adres e-mail.

Na co ma wpływ ilość informacji podanych w moim profilu?

Będziemy Ci przypominać o możliwości uzupełnienia profilu o dodatkowe dane. Dlaczego? Ponieważ każdy kolejny krok związany z podawaniem informacji w profilu, zwiększa Twoją szansę na otrzymywanie zaproszeń do realizacji lepiej płatnych zadań.

Pamiętaj, że oprócz oceny, jaką uzyskasz za zrealizowane zadania, niezwykle istotne z punktu widzenia rekrutacji są informacje, które podasz w swoim profilu. Jeśli Zleceniodawca będzie miał wątpliwości, czy spełniasz kryteria jego grupy docelowej, może zrezygnować z wysłania do Ciebie zaproszenia do realizacji zlecenia.

Dopóki nie podejmiesz się realizacji żadnego zadania, z technicznego punktu widzenia nie będziemy potrzebowali innych danych niż te, które podane zostały w trakcie procesu rejestracji. Jeśli jednak zechcesz przyjąć zadanie do realizacji, poprosimy Cię o podanie wszystkich dodatkowych danych, niezbędnych do przeprowadzenia rozliczeń.

Czy warto załączyć i aktualizować zdjęcie?

Warto! Zleceniodawcy prowadzący rekrutację ręcznie (decydujący o zaproszeniu do realizacji zadań konkretnych osób na podstawie zestawu wybranych przez siebie kryteriów) wybiorą z pewnością w pierwszej kolejności tych Użytkowników PeekQuicka, którzy uzupełnili profile o zdjęcia. Dokonując wyboru zdjęcia uwzględnij fakt, że PeekQuick jest serwisem biznesowym.

Kiedy i jak mogę aktualizować swój profil?

Profil użytkownika możesz edytować w każdej chwili, po zalogowaniu do PeekQuicka. Edycji podlegają wszystkie wpisane do systemu dane.

Jaka jest polityka prywatności PeekQuicka?

Mówi o tym punkt 8 Regulaminu. To co dla Ciebie prawdopodobnie najważniejsze to fakt, że PeekQuick przywiązuje wielka uwagę do jak najlepszej ochrony przetwarzanych danych osobowych. Podane dane nie będą udostępniane osobom nieupoważnionym ani przetwarzane inaczej, niż zgodnie z obowiązującym prawem. Dane mogą zostać udostępnione osobom nieupoważnionym tylko i wyłącznie za pisemną zgodą właściciela danych.

Wyszukiwanie zadań

Jak znaleźć interesujące mnie zadania?

Zadania w PeekQuicku możesz wyszukiwać za pomocą kilku filtrów – po mieście, województwie, rodzaju lub też porządkując zadania na liście według oferowanego wynagrodzenia.

Jakie są rodzaje zadań?

Za pośrednictwem PeekQuicka możesz się podjąć realizacji dwóch podstawowych rodzajów zadań:

  • terenowych,
  • stacjonarnych.

Wykorzystując je Zleceniodawcy zdobywają informacje kilkoma metodami. Przykłady poniżej:

  • Terenowe:
    • typowe wizyty “tajemniczego klienta”,
    • zrobienie zdjęcia wybranego przedmiotu / miejsca,
  • Stacjonarne:
    • telefony wykonywane przez tajemniczych klientów,
    • korespondencję e-mail prowadzoną przez tajemniczych klientów,
    • wypełnienie ankiety on-line, by poznać opinię szerokiego grona ludzi na wybrany przez Zleceniodawcę temat, test strony www / aplikacji i wypełnienie ankiety na jej temat.

W zlecanym badaniu mogą być połączone różne typy. Np. pełen audyt ścieżkowy, w ramach którego najpierw należy zadzwonić do wskazanego punktu sprzedaży w celu zasięgnięcia informacji, potem wysłać e-mail z zapytaniem, a następnie udać się do punktu sprzedaży w celu osobistego skontrolowania wskazanych obszarów i zrobić zdjęcie wystawy.

Co oznacza symbol kłódki przy wybranych zadaniach?

Kłódka przy zadaniu oznacza, że nie możesz uzyskać dostępu do jego szczegółów. Dzieje się tak, gdy Zleceniodawca ręcznie prowadzi rekrutację (nie korzysta z automatu do masowej wysyłki informacji do Zleceniobiorców) i nie skierował do Ciebie zaproszenia.

Jeśli Zleceniodawca zdecyduje, że do realizacji projektu zaprosi wyłącznie osoby z określonym doświadczeniem lub określoną oceną w rankingu, a Ty nie spełniasz tego kryterium, nie będziesz mieć możliwości przeglądania informacji i o zadaniach.

W jaki sposób skontaktować się ze Zleceniodawcą, jeśli coś jest dla mnie niejasne?

Kiedy opis zadania nie jest dla Ciebie jasny lub widzisz inną kwestię do wyjaśnienia ze Zleceniodawcą, możesz wysłać wiadomość na jego systemową skrzynkę pocztową. Drugim sposobem komunikacji jest zamieszczanie pytań w polu dyskusji pod opisem projektu. Będzie to miało tę zaletę, że odpowiedź na zadane przez Ciebie pytanie będzie widoczna także dla innych Użytkowników, którzy rozważają wzięcie udziału w projekcie.

W jaki sposób podjąć się realizacji zadania?

Przy każdym zadaniu znajdziesz przycisk umożliwiający jego akceptację. Jeśli jest aktywny, możesz przyjąć task. Pamiętaj, że przyjęcie zlecenia do realizacji stanowi umowę między Tobą a PeekQuickiem. Nie ma możliwości wycofania się z realizacji przyjętego zlecenia bez konsekwencji.

Jak odbywa się rekrutacja do ogłaszanych w PeekQuicku projektów?

Są dwa sposoby rekrutacji:

  • Automatyczna – informacja o założonym przez Zleceniodawcę projekcie będzie widoczna dla każdego Użytkownika systemu. Przypisanie osób do zadań także odbędzie się automatycznie. Jeśli w rekrutacji przewidziany jest obowiązek wypełnienia testu wiedzy, do wykonania zadania zostanie przypisana ta z chętnych osób, która jako pierwsza wypełni test wiedzy z pozytywnym wynikiem (sugerowany przez nas próg to 75%, ale każdy Zleceniodawca decyduje o jego wysokości samodzielnie).
  • Ręczna – Zleceniodawca samodzielnie decyduje o tym, których Użytkowników przypisze do zadań. Przegląda zgłoszenia i wybiera najbardziej odpowiednich według siebie kandydatów. Na potrzeby tego rodzaju rekrutacji, dobrze jest mieć w pełni uzupełniony profil na PeekQuicku.

Każdą rekrutację Zleceniodawca może rozbudować o opcję „testu wiedzy”:

  • Test wiedzy – jeśli dla badania istotne jest, by Wykonawca zaznajomił się najpierw z informacjami o firmie lub innymi ważnymi danymi, do opisu zadań załączane jest szkolenie. Zapoznajesz się z jego zawartością, a następnie wypełniasz test wiedzy. Wynik tego testu decyduje o możliwości udziału w projekcie.
  • Pytanie uzupełniające (po prostu test z jednym pytaniem) – gdy Zleceniodawca potrzebuje dodatkowych informacji na temat Użytkowników, prosi osoby chętne do wykonania zadania o ich podanie. Np. „Czy masz w domu kota?”. Jeśli to właśnie właściciele kotów mają wykonać zadanie, odpowiedź „tak” oznaczana jest jako pozytywna, a system dokonuje selekcji w taki sposób, by tylko osoby spełniające to kryterium mogły zostać przypisane do tasków.

Czemu służy test wiedzy? Jak go zaliczyć?

Test wiedzy służy sprawdzeniu, czy Użytkownik zapoznał się z materiałami, które Zleceniodawca zamieścił w opisie projektu, a których treść jest kluczowa dla realizacji zadania. Może to być na przykład szczegółowy opis firmy, jej filozofii, może to być scenariusz wizyty, charakterystyka produktu, akcji promocyjnej.

Osoby, które osiągną niezadowalający wynik, nie zostaną zaproszone do realizacji zadań.

Ile razy mogę podjąć próbę zaliczenia testu wiedzy?

Test wiedzy możesz zaliczyć tylko raz.
Jeśli podejmujesz kilka zadań w jednym projekcie, test wiedzy wypełniasz tylko przy podejmowaniu pierwszego z nich.

Po co odpowiadać na dodatkowe pytania zadawane przez Zleceniodawcę?

Odpowiedzi na pytania uzupełniające mogą dostarczyć każdej informacji, której Zleceniodawca potrzebuje na potrzeby realizacji projektu, a które nie są danymi wrażliwymi z punktu widzenia polskiego prawa tj. ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub filozoficzne, przynależność wyznaniową, partyjną lub związkową, jak również danych o stanie zdrowia, kodzie genetycznym, nałogach lub życiu seksualnym oraz danych dotyczących skazań, orzeczeń o ukaraniu i mandatów karnych, a także innych orzeczeń wydanych w postępowaniu sądowym lub administracyjnym.

Jeśli to ważne dla realizacji celów badania, Zleceniodawca może zapytać o ulubiony kolor, preferowaną sieć handlową, wymarzony kierunek wyjazdu wakacyjnego… Od Ciebie zależy, czy zdecydujesz się udzielić odpowiedzi na takie pytania. Pamiętaj jednak, że brak odpowiedzi oznacza rezygnację z realizacji tego zadania.

W jaki sposób Zleceniodawca będzie się ze mną komunikował?

Cała komunikacja między Zleceniodawcą a Użytkownikiem odbywa się za pośrednictwem systemu. Każdy Użytkownik ma w PeekQuicku skrzynkę pocztową. Trafiają do niej komunikaty systemowe oraz wiadomości od innych Użytkowników.

Na jakich zasadach mogę współpracować z PeekQuickiem?

Jako Zleceniobiorca możesz współpracować z PeekQuickiem w jednej z dwóch form:

  • Zatrudnienie na zasadach umowy o dzieło. Stronami umowy są Użytkownik i Zalass Consulting sp. z o.o. - właściciel PeekQuicka. Ramową umowę stanowi w tym wypadku Regulamin. Zaakceptowanie konkretnego zlecenia do realizacji jest tożsame z zawarciem umowy wykonawczej.
  • Współpraca firma-firma. Jeśli prowadzisz działalność gospodarczą, w ramach której możesz wykonywać prace zlecane za pośrednictwem PeekQuicka, wystawiasz firmie Zalass Consulting sp. z o.o. faktury za zrealizowane zadania. Taki schemat działania jest także regulowany Regulaminem Serwisu.

Jak przebiega proces realizacji zadania krok po kroku?

Szczegółową instrukcję do każdego zadania Zleceniodawca powinien zamieścić w opisie projektu. Uogólniając jednak, można wypunktować następujące kroki w procesie realizacji zadania:

  • Zapoznanie się ze szczegółowym opisem zadania – co trzeba zrobić, gdzie, w jakich godzinach, jaki sprzęt jest niezbędny (np. aparat fotograficzny), jakich potrzebujesz umiejętności.
  • Podjęcie decyzji o podjęciu się realizacji. Kliknięcie odpowiedniego przycisku przy opisie taska.
  • Wysłanie dodatkowych informacji → Jeśli proces rekrutacji przewiduje test wiedzy lub odpowiedź na dodatkowe pytanie ze strony Zleceniodawcy.
  • Oczekiwanie na potwierdzenie zlecenia ze strony Zleceniodawcy.
  • Realizacja zadania (jeśli otrzymasz potwierdzenia akceptacji Twojej kandydatury).
  • Wysłanie danych do Zleceniodawcy → zestawu, o który prosił np. zdjęcie, odpowiedzi na pytania ankiety, opis sytuacji, opinia.
  • Wystawienie oceny przez Zleceniodawcę.
  • Rozliczenie.

Co zrobić, jeśli z niezależnych ode mnie przyczyn nie mogę wykonać zadania?

Jeżeli błąd leży po stronie Zleceniodawcy, na przykład adres punktu, do którego należało się udać w ramach realizacji zadania był niepoprawny, otrzymasz zapłatę za swoją pracę. Musisz tylko za pośrednictwem PeekQuicka przesłać do Zleceniodawcy informację na ten temat.

Jeśli inne przyczyny decydują o braku możliwości wykonania zadania w terminie (np. oberwanie chmury uniemożliwia zrobienie zdjęcia), zgłaszasz taki fakt Zleceniodawcy i w porozumieniu z nim ustalasz drugi termin realizacji zadania.

Co się stanie, jeśli nie wykonam zadania w terminie?

Niewykonanie zadania w terminie traktowane jest jako brak realizacji zlecenia. Nie otrzymujesz więc zapłaty za ten task (dostajesz 1 punkt oznaczający, że praca nie została wykonana lub została wykonana nieprawidłowo), a dodatkowo na Twoje konto wędruje ostrzeżenie.

  • W wypadku Użytkowników którzy nie mają żadnych pozytywnie wykonanych zleceń, 2 ostrzeżenia są równe usunięciu konta.
  • W wypadku Użytkowników, którzy mają wykonane poprawnie taski, 3 ostrzeżenia oznaczają usunięcie konta.
  • Ostrzeżenia zerują się 6 miesięcy od daty ich „przyznania”.

Co się stanie, jeśli Zleceniodawca będzie miał zastrzeżenia do mojej pracy?

Zleceniodawca może poprosić Cię o poprawki (jeśli np. przesłane zdjęcie jest nieczytelne lub odpowiedź na pytania niejasna). Ustalacie wówczas dłuższy termin realizacji zlecenia.

W wypadku, gdy poprawa nie jest możliwa (np. event, w którym brałeś udział w celach badawczych już się zakończył), nie otrzymasz zapłaty za pracę, a Zleceniodawca wystawi Ci prawdopodobnie niższą ocenę (dla takich sytuacji przewidziane są domyślnie 2 punkty).

Za każdym razem, gdy nie zgadzasz się z opinią Zleceniodawcy, możesz skierować sprawę do Centrum Sporów.

Jakie są konsekwencje niewywiązywania się z podjętych zobowiązań?

Konsekwencją nierealizowania podjętych zadań lub realizowania ich w sposób niedbały, jest niska ocena ze strony Zleceniodawców, co automatycznie dyskredytuje Użytkownika w oczach innych. Dodatkowym narzędziem kontroli jakości w Serwisie są ostrzeżenia.

  • W wypadku Użytkowników którzy nie mają żadnych pozytywnie wykonanych zleceń, 2 ostrzeżenia są równe usunięciu konta.
  • W wypadku Użytkowników, którzy mają wykonane poprawnie taski, 3 ostrzeżenia oznaczają usunięcie konta.
  • Ostrzeżenia zerują się 6 miesięcy od daty ich „przyznania”.

W jaki sposób mogę panować nad zadaniami, które mam do wykonania?

Wszystkie podjęte zlecenia są widoczne w Twoim profilu użytkownika (po zalogowaniu do PeekQuicka). W informacjach o zleceniach widoczne są terminy ich realizacji.

Kto rozstrzyga w kwestiach spornych między Zleceniodawcą a Zleceniobiorcą?

Kwestie sporne dotyczące realizacji zadań są rozstrzygane przez Centrum Sporów. Rekomendowanym sposobem rozwiązywania problemów jest próba porozumienia Zleceniodawcy ze Zleceniobiorcą. Dopiero gdy nie jest to możliwe, w proces angażowany jest pracownik Centrum Sporów.

Istotnym jest, by wszelka korespondencja między Zleceniodawcą a Zleceniobiorcą odbywała się za pośrednictwem PeekQuicka, ponieważ na jej podstawie sprawę ocenia pracownik Serwisu.

Sprawę do Centrum Sporów może wysłać zarówno Zleceniodawca jak i Zleceniobiorca. Decyzje w CS podejmowane są w ciągu maksymalnie 5 dni roboczych od daty zgłoszenia.

Kto, kiedy i w jaki sposób ocenia moją pracę?

Wykonawcy zadań oceniani są przez Zleceniodawców w skali 1-4. 1 jest oceną najniższą i oznacza, że task nie został wykonany lub został wykonany źle, więc Wykonawca nie otrzymuje zapłaty.

Jeśli w ciągu 5 dni od daty realizacji zadania, Zleceniodawca nie dokona ręcznej oceny Wykonawcy, automat przyzna Ci 3 gwiazdki, a należna kwota zostanie niezwłocznie wypłacona.

2 gwiazdki są przyznawane zazwyczaj po rozpatrzeniu sprawy w Centrum Sporów. Jeśli praca była wykonywana na raty lub jej wykonanie budziło pewne zastrzeżenia.

4 gwiazdki Zleceniodawca może przyznać Użytkownikowi, z którego pracy jest wyjątkowo zadowolony.

Dodatkowym mechanizmem funkcjonującym w serwisie w celu utrzymania wysokiej jakości usług, są ostrzeżenia. Ostrzeżenie otrzymuje Użytkownik, który nie wykonał zlecenia. Nie jest ono widoczne na jego profilu.

  • W wypadku Użytkowników którzy nie mają żadnych pozytywnie wykonanych zleceń, 2 ostrzeżenia są równe usunięciu konta.
  • W wypadku Użytkowników, którzy mają wykonane poprawnie taski, 3 ostrzeżenia oznaczają usunięcie konta.
  • Ostrzeżenia zerują się 6 miesięcy od daty ich „przyznania”.

Dzięki takiemu systemowi dbamy o jakość pracy Użytkowników PeekQuicka.

Kiedy otrzymam płacę za wykonane zadania?

Wykonawców zadań opłaca PeekQuick po zakończeniu każdego miesiąca. W pierwszych dniach miesiąca następującego po tym, w którym zaakceptowane zostały zadania, dajemy możliwość zaakceptowania rachunku. Akceptujesz rachunek (wyklikujesz to w Systemie). Wtedy pieniądze są przelewane na podany przez Ciebie rachunek. Jeśli w danym miesiącu nie zaakceptujesz rachunku, nic się nie dzieje – możesz to zrobić w kolejnym miesiącu i wypłacić należności na dłuższy okres.

Pamiętaj, że pieniądze przelewane są na to konto, którego numer podałeś podpisując umowę na wykonanie konkretnego zadania. Jeśli zmienisz numer rachunku chwilę przed wyklikaniem rachunku, środki i tak zostaną przelane na wcześniej podany numer konta. Jeśli zależy Ci na zmianie numeru konta w bieżącym rozliczeniu, skontaktuj się z nami!

Jeśli na temat jakiegoś zadania toczy się spór, do momentu wyjaśnienia kwestii spornych, wypłata zostaje wstrzymana.

Zleceniobiorca może w każdej chwili sprawdzić, jaką sumę wypracował realizując zadania. Jest ona widoczna w odpowiedniej zakładce w koncie Użytkownika.

Czy otrzymam wynagrodzenie za częściowo wykonane zadania?

Nie, nie otrzymasz wynagrodzenia za część pracy. Jeśli to możliwe, Zleceniodawca da Ci czas na poprawę efektów pracy. Po zakończeniu „poprawkowego” badania, otrzymasz 100% wynagrodzenia. Rezygnacja z dokonania poprawek lub brak spodziewanych efektów tej próby spowodują, że wynagrodzenie za pracę nie zostanie wypłacone.

Jakie są dostępne formy rozliczeń?

Z Użytkownikami PeekQuicka rozliczamy się przelewami na podane w profilach osobistych numery kont.

Pamiętaj, że pieniądze przelewane na początku każdego miesiąca są wypłacane na to konto, którego numer podałeś podpisując umowę na wykonanie konkretnego zadania. Jeśli zmienisz numer rachunku chwilę przed wyklikaniem rachunku, środki i tak zostaną przelane na wcześniej podany numer konta. Jeśli zależy Ci na zmianie numeru konta w bieżącym rozliczeniu, skontaktuj się z nami!

Co oznaczają statusy w tabeli z wygenerowanymi rachunkami?

  • Oczekuje – przelew oczekuje na akceptację przez PQ
  • Przelew w realizacji – przelew przekazany do banku
  • Błąd lub Przelew odrzucony – kłopot z realizacją; skontaktuj się z nami, jeśli zobaczysz taki status
  • Przelew wysłany – oczekuj pieniędzy na swoim koncie

Jak dołączyć do grona najbardziej pożądanych Wykonawców zadań?

Zleceniodawcy dokonują wyboru Użytkowników w oparciu o wiele kryteriów. Jednym z nich jest z pewnością wiarygodność budowana przez gromadzenie doświadczenia w PeekQuicku i uzyskiwanie pozytywnych ocen.

Realizując zadania na wysokim poziomie – punktualnie, starannie, wczuwając się w potrzeby Zleceniodawcy – gromadzisz punkty w rankingu. Skala ocen jest 4-o stopniowa. 3 to ocena pozytywna – domyślna. 4 oznacza wyjątkowo wysoką jakość realizacji.

Zleceniodawca widzi też liczbę zadań, które zrealizowałeś w ramach współpracy z PeekQuickiem. Na podstawie zestawienia tych danych, buduje się obraz średniej jakości Twojej pracy. Dlatego warto przy każdym zleceniu dbać o najwyższą staranność wykonania i usatysfakcjonowanie Zleceniodawcy.

Ile mogę mieć równocześnie otwartych zadań?

Możesz się ubiegać o nieograniczoną liczbę zleceń. Nowy Użytkownik PeekQuicka może mieć jednak tylko 3 otwarte zadania w ramach jednego projektu, a 5 ogółem. Oznacza to, że jeśli starasz się o np. sześć zadań w ramach tego samego projektu, Zleceniodawca nie będzie w stanie przydzielić Ci więcej niż trzech do realizacji (zadanie otwarte to takie, do którego przypisany został konkretny Użytkownik i które oczekuje na realizację).

Dla Użytkownika, który zrealizuje w PeekQuicku poprawie 3 zadania, limit zadań w projekcie się nie zmienia. Wzrasta jednak do 10 dopuszczalna pula otwartych zadań.

PeekQuick wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies), które usprawniają działanie serwisu. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. W innym wypadku ciasteczka będą umieszczane w pamięci Twojego urządzenia. Wszystko jasne!