Polski konsument w Internecie

2017 rok przyniósł nam niespodziankę dotyczącą obecności polskich konsumentów w Internecie. Po raz pierwszy 100% z jednej z grup wiekowych korzysta z Internetu. Zgadniecie o jakiej grupie mowa?

Czy klient ma zawsze rację?

Gdy niezadowolony klient ma w sposób oczywisty rację, ścieżka przeprosin i rekompensaty nie powinna być dla nikogo zaskoczeniem. Alternatywa jest trudniejsza i warta bliższego przyjrzenia się – co robić, gdy klient się myli?

Czym się dzieli klient w social media?

Jeśli śledzisz współczesne trendy obsługi klienta prawdopodobnie wiesz, że coraz więcej branż komunikuje się ze swoimi klientami przez social media. Jeśli i Ty próbujesz, ale nie do końca Ci to wychodzi, zadaj sobie jedno pytanie: czy wiesz, co tak naprawdę interesuje Twoich klientów?

4 sposoby na pokolenie Y

Uzależnienie od Internetu, duże wymagania, niecierpliwość i kaprysy. Czy millenialsi są faktycznie tak trudni do zadowolenia?

Specyfika niezadowolonego klienta

Jak udowadnia przypadek United Airlines dobre przeprosiny to niełatwa sztuka, która staje się jeszcze trudniejszą, jeśli przepraszać trzeba twarzą w twarz. Klient może na zawód reagować różnie, obsługa natomiast powinna reagować skutecznie.

Pokolenie Y i customer experience

Pokolenie Y, millenialsi – temat rzeka. W praktyce, osoby urodzone pomiędzy 1977 a 2000 rokiem – obecnie więc zarówno siedemnastolatkowie, jak i czterdziestolatkowie. Czy dla tych dwóch grup istnieje wspólny mianownik?

8 sposobów, by pokazać, że doceniasz klienta, cz.2

Czy wiesz, jak w sposób fachowy, autentyczny i przemyślany sprawić, by klient poczuł się doceniony, a przez to chętniej wracał i polecał Twoje usługi lub produkty innym? Jeśli nie – czytaj dalej!

United Airlines: do trzech razy sztuka

W biznesie wpadki się zdarzają. Im większa firma, tym bardziej dotkliwe mają konsekwencje i silniejsza potrzeba umiejętnego zażegnywania konfliktów. Jak przekonaliśmy się ostatnio na przykładzie United Airlines – nie wszyscy to potrafią.

Pepsi i autentyczność

Druga największa PR-owa wpadka roku 2017 (pierwsza należy do United Airlines), przydarzyła się prawdziwemu gigantowi: Pepsi. Firma, znana ze skutecznego promowania się z pomocą spotów z gwiazdami, tym razem wzbudziła tylko litość i śmiech u swoich klientów. Jak im się to udało?

Program lojalnościowy – ważniejszy, niż myślisz

O przydatności programów lojalnościowych nie trzeba nikogo przekonywać. W dobie zakupów internetowych lojalnościówki mają jeszcze jedną zaletę – są spoiwem świata online ze światem offline.

PeekQuick wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies), które usprawniają działanie serwisu. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. W innym wypadku ciasteczka będą umieszczane w pamięci Twojego urządzenia. Wszystko jasne!