Drobne zmiany, duża różnica – część 2.

PKP to jak wiemy, temat rzeka. W zeszłym tygodniu zasugerowałam jedną, prostą zmianę, która mogłaby podnieść komfort pasażerów podróżujących ekonomiczną klasą polskich pociągów. Dziś proponuję kolejne dwie.

Drobne zmiany, duża różnica

Narzekać na PKP można bez końca…. Trzeba przyznać, że nie bez powodu! Ciągłe spóźnienia, złe składy, brudne wagony… Czy jest coś, co PKP może zrobić, żeby polepszyć sytuację?

Pieski klient

W tym roku ze swoich wakacyjnych wojaży wróciłam podbudowana – nie tylko samą atmosferą wakacji, ale tym co udało mi zaobserwować w kontekście obsługi klienta niewygodnego, bo posiadającego… psa.

Przygody z infolinią

Zautomatyzowane infolinie to dziś w wielu branżach konieczność – oszczędzają czas nie tylko klientom, ale i pracownikom. Pozwalają na szybkie załatwianie spraw czasem bez konieczności angażowania człowieka. Czasem jednak ludzka „ingerencja” jest niezbędna – a wtedy zaczynają się schody.

Sprzedawca kontra świadomy klient

Wykwalifikowany, sympatyczny sprzedający, o szerokiej wiedzy dotyczącej produktów, które oferuje, to klucz do wysokiej jakości obsługi klienta. Dziś to jednak więcej niż klucz. Więcej niż rzecz po prostu ważna – to czynnik decydujący o tym, czy zakup zostanie dokonany, czy nie.

Wiele potrzeb, jedna lojalność

Kluczem do stworzenia produktu, usługi lub zaprojektowania najlepszego z możliwych doświadczenia klienckiego, jest poznanie potrzeb klienta i odpowiedzenie na nie. Potrzeby podzielić można na 3 główne grupy. Jakie? O tym poniżej!

Jak zostać mistrzem CX?

Czy wiesz, ilu kroków potrzeba, by Twoja firma mogła mianować się mistrzem CX (i by inni mogli brać z niej przykład)? Wystarczy… siedem. Mało? Przekonaj się, że to wystarczy.

Więcej danych, lepsze decyzje

Im więcej wiesz o swoich klientach, tym łatwiej będzie dostosowywać biznes do ich potrzeb. Dlatego dziś zwięzła i praktyczna „ściąga” z podstawowych danych, które powinieneś znać, jeśli chcesz by twoi klienci byli zadowoleni.

Co napędza lojalność?

Nie ma niczego ważniejszego dla biznesu, niż lojalni klienci. Wysokiej klasy obsługa odgrywa kluczową rolę w wywoływaniu poczucia lojalności u klientów. Które elementy dobrego CX są tutaj najważniejsze?

3 cechy, które klienci dzielą z… dziećmi

Krótka refleksja – z przymrużeniem oka – na temat cech, jakie klienci dzielą z naszymi milusińskimi.

PeekQuick wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies), które usprawniają działanie serwisu. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. W innym wypadku ciasteczka będą umieszczane w pamięci Twojego urządzenia. Wszystko jasne!