Polski konsument w Internecie
2017 rok przyniósł nam niespodziankę dotyczącą obecności polskich konsumentów w Internecie. Po raz pierwszy 100% z jednej z grup wiekowych korzysta z Internetu. Zgadniecie o jakiej grupie mowa?
Czy klient ma zawsze rację?
Gdy niezadowolony klient ma w sposób oczywisty rację, ścieżka przeprosin i rekompensaty nie powinna być dla nikogo zaskoczeniem. Alternatywa jest trudniejsza i warta bliższego przyjrzenia się – co robić, gdy klient się myli?
Czym się dzieli klient w social media?
Jeśli śledzisz współczesne trendy obsługi klienta prawdopodobnie wiesz, że coraz więcej branż komunikuje się ze swoimi klientami przez social media. Jeśli i Ty próbujesz, ale nie do końca Ci to wychodzi, zadaj sobie jedno pytanie: czy wiesz, co tak naprawdę interesuje Twoich klientów?
4 sposoby na pokolenie Y
Uzależnienie od Internetu, duże wymagania, niecierpliwość i kaprysy. Czy millenialsi są faktycznie tak trudni do zadowolenia?
Specyfika niezadowolonego klienta
Jak udowadnia przypadek United Airlines dobre przeprosiny to niełatwa sztuka, która staje się jeszcze trudniejszą, jeśli przepraszać trzeba twarzą w twarz. Klient może na zawód reagować różnie, obsługa natomiast powinna reagować skutecznie.
Pokolenie Y i customer experience
Pokolenie Y, millenialsi – temat rzeka. W praktyce, osoby urodzone pomiędzy 1977 a 2000 rokiem – obecnie więc zarówno siedemnastolatkowie, jak i czterdziestolatkowie. Czy dla tych dwóch grup istnieje wspólny mianownik?
8 sposobów, by pokazać, że doceniasz klienta, cz.2
Czy wiesz, jak w sposób fachowy, autentyczny i przemyślany sprawić, by klient poczuł się doceniony, a przez to chętniej wracał i polecał Twoje usługi lub produkty innym? Jeśli nie – czytaj dalej!
United Airlines: do trzech razy sztuka
W biznesie wpadki się zdarzają. Im większa firma, tym bardziej dotkliwe mają konsekwencje i silniejsza potrzeba umiejętnego zażegnywania konfliktów. Jak przekonaliśmy się ostatnio na przykładzie United Airlines – nie wszyscy to potrafią.
Pepsi i autentyczność
Druga największa PR-owa wpadka roku 2017 (pierwsza należy do United Airlines), przydarzyła się prawdziwemu gigantowi: Pepsi. Firma, znana ze skutecznego promowania się z pomocą spotów z gwiazdami, tym razem wzbudziła tylko litość i śmiech u swoich klientów. Jak im się to udało?
Program lojalnościowy – ważniejszy, niż myślisz
O przydatności programów lojalnościowych nie trzeba nikogo przekonywać. W dobie zakupów internetowych lojalnościówki mają jeszcze jedną zaletę – są spoiwem świata online ze światem offline.