Spokojnie to tylko awaria! PKP i obsługa klienta.
Do standardów obsługi klienta w pociągach typu Pendolino trudno mieć duże zastrzeżenia. Ale czy personel jest przygotowany do reakcji także w nietypowych i stresujących sytuacjach?
CX a kryzys: przypadek księgarni NIKE
Jakiś czas temu Internetem zawładnął kryzys w social media, wywołany przez niefortunny żart pracowników księgarni Nike na fanpage’u marki. Ponieważ został on już zażegnany, a księgarnia powoli odbudowuje dobre imię, pokusiłam się o poddanie analizie całej historii. Czy można wyciągnąć z niej uniwersalne wnioski dotyczące obsługi klienta?
Customer Experience w liczbach, czyli statystyki, które musisz znać
Choć statystyki rzadko kogo samą przekonują do zmiany postępowania, warto je znać i odświeżać raz na jakiś czas.
Przychodzi klient do restauracji…
Jak wynika z raportu „Polska na talerzu”* Polacy coraz chętniej stołują się poza domem. Czego polscy klienci oczekują od restauratorów?
Jakość obsługi w kanałach zdalnych: badanie
Portal MojeBankowanie.pl opublikował wyniki kolejnej edycji badań poziomu obsługi w zdalnych kanałach kontaktu wśród banków, telekomów oraz ubezpieczycieli. Przyjrzyjmy się wynikom!
Fenomen „Świeżaka”: Biedronka i program lojalnościowy
Biedronka z sukcesem zakończyła drugą edycję swojego słynnego już programu lojalnościowego, którego centrum stanowi „Gang Świeżaków”. Klientów Biedronki kolejny raz ogarnęło prawdziwe szaleństwo, a „Świeżaków” – jak i poprzednim razem – zabrakło. Na czym polega sukces programu Biedronki?
Ile warta jest wygoda?
Poczta Polska versus InPost. Walka trwa już długo, ale mimo wysiłków Poczty Polskiej szala zwycięstwa przechyla się coraz bardziej w stronę rywala. Sieć paczkomatów powoli deklasuje dotychczasowego monopolistę.
Supermarkety: 5 super pomysłów
Na blogu często poruszam kwestię poziomu obsługi klienta w małych i średnich firmach – głównie dlatego, że dosyć często potrzebują pomocy w tym zakresie. Dziś dla odmiany – 5 świetnych pomysłów na udogodnienia dla klientów dużych sklepów samoobsługowych.
Największy mit na temat obsługi klienta
Jest wiele złych koncepcji dotyczących znaczenia poziomu obsługi klienta. Czy można wybrać jedną, najgorszą? To trudne, ale dziś – bazując na swoich niedawnych doświadczeniach – spróbuję.
Czasem warto zrobić krok wstecz
W obszarze technologicznych udogodnień w zakresie obsługi klienta cały czas pojawiają się nowości. Wbrew tej tendencji, jedna z amerykańskich linii lotniczych zapowiada testowanie „nowego” systemu obsługi klienta – wideoczatu.