PeekQuick wspiera WOŚP

Mija tydzień odkąd rozpoczęliśmy współpracę z Fundacją Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy w ramach akcji „Pomagamy”. Udział w tej inicjatywie skłonił nas do wyjścia poza biznesowe schematy, a codzienny kontakt z osobami potrzebującymi wsparcia pokazał dobitnie, że teraz jak nigdy powinniśmy wykorzystać swoje umiejętności i energię właśnie do pomagania!

Jakość obsługi klienta na Facebooku – raport 

Czasy, kiedy FB był tablicą ogłoszeniową dla firm, minęły. Dziś interakcja z klientami w tym medium wchodzi w zakres kreowania doświadczenia klienckiego i jest bardziej złożona, niż sądziliśmy.

20 kompetencji niezbędnych w pracy z klientem, cz. 2

Pierwszą część podsumowania dwudziestu najpotrzebniejszych w pracy z klientem cech i umiejętności znajdziecie tutaj. Dziś, zgodnie z obietnicą – druga (ale równie ważna) dziesiątka!

20 kompetencji niezbędnych w pracy z klientem, cz.1 

Dopracowane procedury obsługi klienta to nie wszystko. Nie każdy pracownik będzie umiał zgodnie z nimi postąpić. Jak przygotować pracowników do realizowania obowiązków zgodnie z firmowymi wytycznymi? Na czym skupić się w pierwszej kolejności, by praca szybko zaczęła przynosić efekty?

Przychodzi klient do sklepu… 

Mówi się, że praca w obsłudze klienta nie należy do najwdzięczniejszych. Dobrej obsługi często się nie docenia, zła natomiast natychmiast rzuca się w oczy. Czy tak jest w istocie? 

Trendy CX 2018: sztuczna inteligencja

Rozwój sztucznej inteligencji i zaangażowanie maszyn uczących się w obsługę klienta jest jednym z zagadnień, które najmocniej pobudzały wyobraźnię już w zeszłym roku. W 2018 ten trend będzie przybierał na sile – przyjrzymy się mu uważnie.

3 trendy w obsłudze klienta online w 2018 r.

Handel internetowy w Polsce nadal nie dominuje, ale szybko rośnie w siłę. Kluczem do jego rozwoju są zadowoleni klienci – spójrzmy więc, jakie pro-klienckie trendy zdominują e-commerce w nadchodzącym roku.

6 praw CX cz. 2

Czy doświadczeniem klienckim rządzą uniwersalne prawa? Choć to odważny ruch, spróbujemy określić 6 zasad, które wraz z implikacjami stanowią podstawy dbałości o poziom Customer Experience. 

6 praw CX, cz. 1

Choć Customer Experience rządzi się wieloma prawami, można pokusić się o wyłuskanie kilku najważniejszych, uniwersalnych, sprawdzających się w większości sytuacji. Zastosowane przy wyborze elementów listy kryterium to waga konsekwencji rozumianych jako wpływ na klienta.

Spokojnie to tylko awaria! PKP i obsługa klienta.

Do standardów obsługi klienta w pociągach typu Pendolino trudno mieć duże zastrzeżenia.  Ale czy personel jest przygotowany do reakcji także w nietypowych i stresujących sytuacjach?

PeekQuick wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies), które usprawniają działanie serwisu. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. W innym wypadku ciasteczka będą umieszczane w pamięci Twojego urządzenia. Wszystko jasne!