8 sposobów, by pokazać, że doceniasz klienta, cz. 1
Analitycy przewidują, że do roku 2020 poziom obsługi klienta stanie się najważniejszym wyróżnikiem firm w prawie wszystkich branżach. Już dzisiaj klienci chętniej robią zakupy nie tam, gdzie jest taniej, ale tam, gdzie lepiej się czują.
Przychodzi klient do sklepu, czyli o Efekcie ROPO
Efekt ROPO (research online, purchase offline) stał się już dawno wyzwaniem dla sprzedawców i specjalistów zajmujących się budowaniem customer experience. To już jednak przeszłość, bo obecnie króluje trend odwrotny, zostawiający obsłudze wielkie pole do popisu. Jak je wykorzystać?
Jakość obsługi w Polsce – raport
Niedawno Polski Program Jakości Obsługi udostępnił raport dotyczący zadowolenia klientów z jakości obsługi w Polsce. Raport opisuje szerokie spektrum branż. Jakie wnioski z niego płyną?
Co jest ważne dla klienta on-line?
Wiemy, że niezależnie od kanału sprzedaży, poziom obsługi klienta jest jednym z najważniejszych czynników motywujących do zakupu. Co jeszcze liczy się dla klienta?
Nastolatek: konsument, internauta, klient
Współcześni nastolatkowie, wychowani w dobie Internetu, niecierpliwi i przyzwyczajeni do szybkiego przepływu informacji, to niełatwi klienci. Co musisz o nich wiedzieć?
Allegro się zmienia. Na korzyść?
W drugiej połowie stycznia Allegro przeprowadziło rewolucję w systemie swoich komentarzy. Zmieniło się dużo, a zmieni się jeszcze więcej. Czy wszystkie zmiany będą korzystne dla klientów?
Na co pozwalać klientom?
Jak bardzo ufasz swoim klientom? Czy jesteś w stanie, dbając o ich komfort, dać im możliwości i narzędzia, które mogą potencjalnie zaszkodzić Twojej firmie?
Klient w sklepie przyszłości
Amazon Go zapowiada otwarcie sklepów przyszłości – bez kas, bez kolejek, bez zbędnego tracenia czasu. Co to oznacza dla klienta?
Obsługa klienta: największe błędy, cz. 3
Nie chcesz sprawiać zawodu swoim klientom? To wspaniale! Tu i tu możesz sprawdzić, czy nie popełniasz jednego z 3 podstawowych błędów obsługi. Dziś omawiamy kolejne.
Obsługa klienta: największe błędy, cz.2
Nietrudno jest sprawić zawód klientowi. Jeśli udaje Ci się uniknąć tych dwóch błędów, prawdopodobnie popełniasz inne. Zobacz jakie!