Drobne zmiany, duża różnica – część 2.
PKP to jak wiemy, temat rzeka. W zeszłym tygodniu zasugerowałam jedną, prostą zmianę, która mogłaby podnieść komfort pasażerów podróżujących ekonomiczną klasą polskich pociągów. Dziś proponuję kolejne dwie.
Drobne zmiany, duża różnica
Narzekać na PKP można bez końca…. Trzeba przyznać, że nie bez powodu! Ciągłe spóźnienia, złe składy, brudne wagony… Czy jest coś, co PKP może zrobić, żeby polepszyć sytuację?
Pieski klient
W tym roku ze swoich wakacyjnych wojaży wróciłam podbudowana – nie tylko samą atmosferą wakacji, ale tym co udało mi zaobserwować w kontekście obsługi klienta niewygodnego, bo posiadającego… psa.
Przygody z infolinią
Zautomatyzowane infolinie to dziś w wielu branżach konieczność – oszczędzają czas nie tylko klientom, ale i pracownikom. Pozwalają na szybkie załatwianie spraw czasem bez konieczności angażowania człowieka. Czasem jednak ludzka „ingerencja” jest niezbędna – a wtedy zaczynają się schody.
Sprzedawca kontra świadomy klient
Wykwalifikowany, sympatyczny sprzedający, o szerokiej wiedzy dotyczącej produktów, które oferuje, to klucz do wysokiej jakości obsługi klienta. Dziś to jednak więcej niż klucz. Więcej niż rzecz po prostu ważna – to czynnik decydujący o tym, czy zakup zostanie dokonany, czy nie.
Wiele potrzeb, jedna lojalność
Kluczem do stworzenia produktu, usługi lub zaprojektowania najlepszego z możliwych doświadczenia klienckiego, jest poznanie potrzeb klienta i odpowiedzenie na nie. Potrzeby podzielić można na 3 główne grupy. Jakie? O tym poniżej!
Jak zostać mistrzem CX?
Czy wiesz, ilu kroków potrzeba, by Twoja firma mogła mianować się mistrzem CX (i by inni mogli brać z niej przykład)? Wystarczy… siedem. Mało? Przekonaj się, że to wystarczy.
Więcej danych, lepsze decyzje
Im więcej wiesz o swoich klientach, tym łatwiej będzie dostosowywać biznes do ich potrzeb. Dlatego dziś zwięzła i praktyczna „ściąga” z podstawowych danych, które powinieneś znać, jeśli chcesz by twoi klienci byli zadowoleni.
Co napędza lojalność?
Nie ma niczego ważniejszego dla biznesu, niż lojalni klienci. Wysokiej klasy obsługa odgrywa kluczową rolę w wywoływaniu poczucia lojalności u klientów. Które elementy dobrego CX są tutaj najważniejsze?
3 cechy, które klienci dzielą z… dziećmi
Krótka refleksja – z przymrużeniem oka – na temat cech, jakie klienci dzielą z naszymi milusińskimi.