Mobilna rewolucja
Jeszcze niedawno mówiło się o rosnącym w sile rynku zakupów dokonywanych przez urządzenia mobilne. Dziś to już oficjalne: polscy klienci kochają kupować i płacić online. Zastanawiasz się, czy dać im taką możliwość? Zobacz dlaczego warto.
Odsetek osób, które kupują online z pomocą urządzeń mobilnych rośnie: 26% polskich klientów kupujących online w ciągu 12 miesięcy robiło zakupy za pomocą smartfona, a 16% na tablecie.
Jeszcze ważniejsze jest to, co poprzedza zakup:
37% polskich użytkowników smartfonów poszukiwało za ich pośrednictwem informacji o sklepie lub firmie,
27% czytało na telefonach recenzje lub opinie innych klientów,
22% porównywało na nich ceny będąc już w sklepie.
Klienci bardzo lubią też aplikacje i płatności mobilne. Za co? Za to, co najważniejsze w dzisiejszych czasach: wygodę (46%), szybkość (39%) i poręczność (czyli brak konieczności noszenia ze sobą portfela).
Nie wiesz, jak ocenić znacznie tych faktów?
Po pierwsze możesz zawsze przyjąć, że bycie „do przodu” z trendami jest korzystne dla i dla klientów i dla biznesu.
Po drugie, weź pod uwagę, że siłą napędową handlu mobilnego są młodzi dorośli: 59% globalnych zakupowiczów mobilnych ma od 18 do 34 lat. W przypadku wszystkich nabywców online stanowią oni 44%. Jest prawie pewne, że ucieszą się nawet z minimum, czyli możliwości odnalezienia Twojej oferty na przyjaznej i czytelnej dla mobili stronie.
Źródło: Mediarun