Zrozumieć klienta
Nietrudno jest dogodzić klientowi z psem. Kierownictwo jednej z galerii handlowych w Polsce zdaje sobie z tego sprawę. Efekt? Zadowoleni „psiarze” i ujmujący spot reklamowy akcji.
Sztu(cz)ka personalizacji
Personalizacja to najgorętsze słowo ostatnich miesięcy. Słusznie. Im więcej personalizacji w marketingu, sprzedaży i obsłudze klienta, tym lepiej. Personalizujmy wszystko! Co może pójść źle?
Pokemon Go a obsługa klienta
Można już z czystym sumieniem powiedzieć, że na punkcie Pokemon Go szaleją (prawie) wszyscy. Gra której celem jest przebywanie długich dystansów by złapać nowe Pokemony, opanowała telefony i umysły użytkowników smartfonów. Jaką lekcję można wyciągnąć z najnowszego sukcesu Nintendo?
Porzuć scenariusz
Scenariusze rozmów z klientami są niezwykle istotną częścią kształtowania doświadczenia klienckiego. Managerowie projektując je, zdejmują z pracowników obsługi część presji i odciążają ich, biorąc na siebie frakcję wysiłku wkładanego w rozmowę. Skoro tak, czy warto od nich czasem odstąpić?
Banki dla MŚP
Bieżący miesiąc to czas nowego, ekscytującego projektu dla PeekQuicka. Tajemniczy klienci sprawdzają ofertę banków dla małych i średnich przedsiębiorstw, w ramach konkursu „Bank Przyjazny dla Przedsiębiorcy”.
Co może klient?
W literaturze dotyczącej CX jedna z zasad powraca jak bumerang: niezadowolony klient powie średnio dziewięciu osobom o swoim złym doświadczeniu. A co zrobi klient zadowolony?
Swojska obsługa
Muszę przyznać, że z wstępowania do małych sklepików i knajpek, by zobaczyć jaki poziom obsługi prezentują ich pracownicy, uczyniłam czymś w rodzaju hobby. Dziś w porze obiadu postanowiłam wypróbować pobliską pierogarnię.
Omnichannel czy multichannel?
Twoi klienci poruszają się płynnie pomiędzy sposobami kontaktu z firmą i co najważniejsze, często tych kanałów nie rozróżniają. Jak przystosować się do tej płynności tak, by nie zawieść klienta?
Poszukiwany pracownik obsługi klienta, cz 2
Idealny kandydat na pracownika obsługi klienta jest cierpliwy, sympatyczny i opanowany. To już wiemy (więcej: tutaj). Ja wykorzystać taki potencjał?
Poszukiwany pracownik obsługi klienta! cz. I
Obszar sprzedaży i obsługi klienta to jeden z najszybciej rozwijających się sektorów i, poszukujący największej liczby pracowników. Jak rekrutować pracowników obsługi, by nie popełnić kosztownych błędów?