Obsługa klienta: największe błędy, cz.2

Nietrudno jest sprawić zawód klientowi. Jeśli udaje Ci się uniknąć tych dwóch błędów, prawdopodobnie popełniasz inne. Zobacz jakie!


Pierwszą część „Największych błędów obsługi” znajdziesz tutaj. Dziś przechodzimy do kolejnego, częstego uchybienia:

Nie dziękujesz swoim klientom.

„Dziękuję” to jedno z najmniej docenianych w biznesie słów.

Klient powinien czuć się doceniany zawsze podczas kontaktów z firmą. Przed, w trakcie i po sprzedaży. Za każdym razem, gdy klient dokona zakupu, poleci komuś Twoje usługi lub wypowie się korzystnie o Twojej firmie/usługach, powinien poczuć Twoją wdzięczność.

Okazywanie wdzięczności klientowi nie musi dużo kosztować. Drobne karty podarunkowe, bony, karty lojalnościowe i darmowe próbki to najprostsze metody. Ale czasem wystarczy po prostu powiedzieć „dziękuję” – w rozmowie telefonicznej, na stronie, w mediach społecznościowych lub wysyłając pocztówkę. Ważne, by było szczerze i od serca.

Poznaj PeekQuicka

Innowacyjną platformę do zbierania informacji z rynku.

Dowiedz się więcej

PeekQuick wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies), które usprawniają działanie serwisu. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. W innym wypadku ciasteczka będą umieszczane w pamięci Twojego urządzenia. Wszystko jasne!