Obsługa klienta: największe błędy, cz. 3
Nie chcesz sprawiać zawodu swoim klientom? To wspaniale! Tu i tu możesz sprawdzić, czy nie popełniasz jednego z 3 podstawowych błędów obsługi. Dziś omawiamy kolejne.
Jeśli Nie próbujesz uzyskać informacji zwrotnej od klientów lub nie przywiązujesz do niej uwagi, popełniasz duży błąd.
Nie ma lepszej drogi, by uzyskać wiarygodną opinię o firmie niż poprosić o nią klientów. Spojrzenie na firmę i jej działalność z zewnątrz jest kluczowe dla utrzymywania klientów i zdobywania nowych.
Wiele firm rezygnuje z uzyskiwania opinii na swój temat, bo obawia się, że będą niekorzystne. Takie podejście ogranicza rozwój na dwa sposoby – nie pozwala rozwijać tego, co działa dobrze i utrudnia naprawę tego, co działa źle.
Jeśli poważnie podchodzisz do biznesu, musisz znać szczerą opinię klientów na jego temat. Nie wiesz jak się za to zabrać? Skontaktuj się z nami – na pewno pomożemy!