Zrozumieć klienta
Nietrudno jest dogodzić klientowi z psem. Kierownictwo jednej z galerii handlowych w Polsce zdaje sobie z tego sprawę. Efekt? Zadowoleni „psiarze” i ujmujący spot reklamowy akcji.
Krótki filmik informujący o akcji Gdańskiej Galerii Bałtyckiej:
To na pewno akcja bardzo atrakcyjna dla klientów posiadających psy i przydatna zwłaszcza latem, gdy zwierzaka nie można po prostu zostawić w samochodzie. Za sam pomysł i jego realizację należą się Galerii Bałtyckiej gratulacje! Lato jednak się kończy, dlaczego więc postanowiłam wspomnieć o tej akcji?
Oprócz samej idei, ujął mnie jej slogan: Nie musisz chodzić z psem na zakupy, ale warto wiedzieć, że możesz.
Zwolenników chodzenia z psem na zakupy jest prawdopodobnie mniej, niż przeciwników. Ci ostatni albo po prostu nie przepadają za psami, albo – całkiem słusznie – zauważają, że galeria handlowa nie jest miejscem, w którym psy czują się najlepiej.
Dla właścicieli psów możliwość wejścia z czworonogiem do sklepu to coś więcej niż fanaberia. Czasem to ratunek w sytuacji podbramkowej, choćby był to tylko „nagły” brak cukru w domu lub konieczność kupienia prezentu w ostatniej chwili.
Oczywiście, bez cukru w domu można przeżyć, a prezent kupić online. Chodzi jednak o coś innego: o zrozumienie potrzeb. Nie musisz chodzić na zakupy z psem, ale warto wiedzieć, że możesz. Innymi słowy: jakby co, nie musisz rezygnować ze spełnienia swoich pragnień. Dajemy Ci wyjście z sytuacji.
Galeria Bałtycka pokazuje znakomite zrozumienie klienta i autentyczną troskę o jego komfort. Mam nadzieję, że kolejne galerie handlowe pójdą w jej ślady.