Czas podsumowań: polskie e-sklepy

Serwis Money.pl przygotował bardzo kompleksowy raport, zestawiający ze sobą najlepsze polskie sklepy internetowe. Jednym z kryteriów było to, co najbardziej nas interesuje: jakość obsługi. Jak polskie e-sklepy poradziły sobie w tym zakresie w 2015 roku?

Czarny piątek – robimy to… średnio

Czarny piątek, czyli szał zakupowy w dzień po Święcie Dziękczynienia, to zjawisko dogłębnie amerykańskie. Ogromne promocje, dochodzące nawet do 70-80%, oblegane centra handlowe i dreszczyk emocji związny z polowaniem na okazje. A jak to wygląda u nas?

Mistrzowie drugiego planu

Muszę przyznać, że coraz częściej spotykam się z naprawdę wzorową obsługą w sklepach, biurach, urzędach i restauracjach. Osoby, które mnie obsługują są miłe, chętne do pomocy i sprawnie wypełniają swoje zadania. To, co robią wtedy ich koleżanki i koledzy, to zupełnie inna historia.

Perypetie wysyłkowe

Końcówka listopada i grudzień to okres największego szaleństwa zakupowego w internecie i poza nim. Czy już wiesz, jak dopieścić klientów w tym mikołajkowo-świątecznym czasie? Dziś prosta, ale skuteczna sugestia dla sprzedających w internecie.

Jeśli pomagasz, skup się na pomocy. Nie na sprzedaży.

Istnieje 1001 jeden sposobów na to, żeby zirytować klienta. Jednym z nich jest brak wsparcia i nieefektywna pomoc. Kolejnym – nieudolne i nachalne próby sprzedaży. Wszyscy to wiedzą, a jednak niektórzy nadal próbują sprawdzić, co się stanie, jeśli… połączą te dwie gafy w jedną.

Negocjacje, których nie było

Jak wiemy, automatyzacja komunikacji mailowej to nie tylko wygoda, to konieczne narzędzie marketerów i działów obsługi tych firm, których klientów można liczyć w setkach lub tysiącach. Automatyzacja jest niezbędna. Potrafi jednak płatać psikusy…

Klient niesłyszący nie gryzie!

Czy Ty i Twoi pracownicy jesteście przygotowani do obsługi osób, które nie słyszą lub niedosłyszą? W Polsce jest ponad milion takich osób – Twoich potencjalnych klientów. Zobacz jak sprostać ich wymaganiom!

Polski klient w social media

Social media na stałe wpisały się już w krajobraz polskiego internetu, a razem z nim – w światopogląd firm działających na polskim rynku. Zanim podejmiesz działania, sprawdź, gdzie są Twoi klienci!

Ach, ci niewdzięczni klienci!

Jak wynika z bardzo świeżych badań* aż 15% klientów, których spotyka miłe doświadczenie, nie wspomni o nim nikomu. To sporo, bo aż 1/6! Nie zniechęcaj się jednak przedwcześnie – spójrz, czego możesz oczekiwać od pozostałych 85% zadowolonych konsumentów.

Kto się boi sieci?

Tak dużo piszemy o nawykach klientów w sieci, że czasem zapominamy o tych, dla których kontakt twarzą w twarz ze sprzedawcą jest nadal bardzo ważny. Co można wywnioskować z zachowania klientów, którzy dla zasady nie kupują online?

PeekQuick wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies), które usprawniają działanie serwisu. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. W innym wypadku ciasteczka będą umieszczane w pamięci Twojego urządzenia. Wszystko jasne!