Kultura klienta

Jako że klient to po prostu człowiek targają nim różnorakie emocje. Co w sytuacji, gdy klient jest nie tylko niezadowolony, ale po prostu niegrzeczny lub niekulturalny? Jak pracownik obsługi powinien sobie poradzić w takiej sytuacji?

Głos obsługi klienta

Początkujący pracownicy obsługi klienta często nie zdają sobie sprawy z tego, ile może zdziałać dobrze przeprowadzona rozmowa telefoniczna. Aby osiągnąć mistrzostwo w tej dziedzinie, trzeba zwrócić uwagę nie tylko na to co się mówi, ale i jak się mówi.

Czułe punkty klienta

Każdy klient jest inny, więc stworzenie jednego, uniwersalnego portretu przeciętnego klienta jest po prostu niemożliwe. Na szczęście poszczególne grupy klientów dzielą między sobą wrażliwe punkty wspólne. Jak się do nich odwołać?

Porozmawiajmy o kobietach

Czy wiesz już, jak umilisz swoim klientkom Dzień Kobiet? Czas, by o tym pomyśleć! Jak wiadomo, żeby móc spełniać życzenia, musisz je poznać. Dlatego dzisiaj porozmawiamy o kobietach – klientkach.

Zappos i ludzkie odruchy

Zdarza się, że sklepy internetowe zapominają, że za loginem ich internetowego klienta stoi człowiek. Na szczęście są wyjątki! Jednemu z nich przyjrzymy się dzisiaj bliżej.

Jak rozzłościć klienta? Czarna lista, część 2.

W zeszłym tygodniu na blogu pojawiła się pierwsza część czarnej listy (czyli „grzechów” pracowników obsługi klienta). Obiecałam kontynuację serii, ale nie sądziłam, że okazja do tego pojawi się tak szybko. A wszystko za sprawą… kilku telefonów.

Czarna lista customer service, cz. 1.

Czym właściwie jest zła obsługa klienta? Jak się objawia? Jak wiadomo, łatwiej walczyć z wrogiem, którego dobrze się zna. Dlatego dziś rozpoczynamy nowy cykl: konkretne przykłady złej obsługi.

Czy szalejesz na punkcie klientów?

Zadowolenie klienta z obsługi to nie tylko wymóg dzisiejszych czasów czy nowy standard, do którego klienci chętnie się przyzwyczajają. Do 2020 roku, doświadczenie klienckie stanie się głównym wyróżnikiem marki wśród rosnącej konkurencji – ważniejszym od ceny i produktu.

4 sposoby na rozkochanie w sobie klienta

Choć Walentynki kojarzą się z czekoladkami, kwiatami i romantycznymi kolacjami w eleganckich restauracjach, istnieje też inny kontekst tego wyjątkowego dnia. Zwłaszcza jeśli prowadzisz firmę i obsługujesz klientów.

Trudne pytania

Dobra obsługa klienta to między innymi umiejętność udzielenie fachowej, kompletnej i interesującej odpowiedzi na pytania zadawane przez klienta. Wydawałoby się, że to bardzo prosta zasada. Dlaczego więc tak ciężko wdrożyć ją w praktyce?

PeekQuick wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies), które usprawniają działanie serwisu. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. W innym wypadku ciasteczka będą umieszczane w pamięci Twojego urządzenia. Wszystko jasne!